וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמנתו של בריאנט תפוצה ב-16 מיליון דולר: "צדק לקובי וג'יג'י"

תשעת המושבעים בבית המשפט הפדרלי בלוס אנג'לס הכריעו פה אחד לטובתה של ונסה: "סגני השריף והכבאים צילמו תמונות, פגעו קשות בפרטיות שלה וגרמו לה למצוקה"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 25.8/ספורט1

ונסה בריאנט, אלמנתו של כדורסלן העבר קובי בריאנט שהלך לעומתו בטרם עת בתאונה טראגית בינואר 2020, תפוצה ב-16 מיליון דולר בעקבות הפצת התמונות מאתר ההתרסקות.

בריאנט תבעה את משרד השריף בלוס אנג'לס על הפצת התמונות ובשבוע שעבר העידה במשך שלוש שעות בבית המשפט הפדרלי בלוס אנג'לס. בין השאר, סיפרה כי חודש לאחר התאונה שבה איבדה את בעלה ואת בתם ג'יאנה בת ה-13, כשכבר חשבה שהיא מוכנה להתחיל בתהלך האבל, נפוצו התמונות הקשות ואז "הייתי שוב גמורה, הרוסה, פגועה. בטחתי בהם. סמכתי עליהם שלא יעשו את הדברים האלה". ונסה כמובן הפנתה אצבע מאשימה לצוותי החילוץ והכבאות, ובמהרה נודע לה כי היו אלה שסגני השריף והכבאים שתיעדו את האסון ושיתפו תמונות של הגופות ממקום התרסקות המסוק.

"צדק לקובי וג'יג'י"

הלילה זכתה בריאנט ב-16 מיליון דולר כחלק מפסק דין בגובה 31 מיליון דולר. תשעת המושבעים במשפט הסכימו פה אחד עם ונסה בריאנט ועורכי דינה שסגני השריף והכבאים פגעו קשות בפרטיות שלה וגרמו לה למצוקה קשה עוד יותר, על אף שהתמונות לא פורסמו בכלי התקשורת. בנוסף לבריאנט, גם כריס צ'סטר, שאשתו ובתו היו גם בין תשעת ההרוגים בהתרסקות המסוק, זכה בנפרד ב-15 מיליון דולר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM

בבית המשפט עלה כי התמונות שותפו בעיקר בין צוותי החילוץ עצמם, אולם בחלקן הועברו לבני משפחות ולחברים. תמונות אף אותרו במכשירו הנייד של הברמן בבר שבו שתה סגן השריף. בסך הכל נמשך המשפט 11 ימים ובמהלכו גם סיפרה ונסה בריאנט כי המחשבה והחשש שהתמונות מופצות גרמו לה להתקפי חרדה קשים.

עוד דווח כי חבר המושבעים התלבט במשך ארבע שעות וחצי לפני שהתקבלה החלטה ופורסם פסק הדין. בריאנט בכתה בזמן הקראת פסק הדין. באינסטרגם כתבה אחרי המשפט: "הכל בשבילכם! אני אוהבת אתכם! צדק לקובי וג'יג'י".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully