וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ב-2013 הצבעתי לדרוגבה ואינייסטה, אבל כתבו מסי ורונאלדו"

כדורגלן העבר בעדות מדאיגה אחרי טקס פרסי השנה של פיפ"א: "אין לדברים האלה שום ערך". המקום ה-7 עצבן את טיאגו סילבה: "בדיחה"

תקציר מהגביע האנגלי: בריסטול סיטי - מנצ'סטר סיטי 3:0/ספורט1

לגיטימי למדי שבכל שנה יש מחלוקת סביב זהות הזוכה בכדור הזהב או בפרס "The Best", שכן קשה עד בלתי אפשרי לקבוע פה אחד מיהו הכדורגלן הטוב ביותר בעולם, בלי קשר לכמות המצביעים או לרקע שלהם. עם זאת, חלק מהעדויות שמטילות ספק באמינות התהליך אשר באמצעותו מכריעים מי יזכה לכבוד - בהחלט מעוררות דאגה.

כך למשל במקרה של חובנאל אג'וגו, כדורגלן עבר ספרדי שנולד לאב מגינאה המשוונית, ולכן ייצג את המדינה האפריקנית. אג'וגו, שבזמנו נקרא להצביע לכדור הזהב בשל היותו קפטן נבחרת גינאה המשוונית, שיתף אתמול סיפור מדאיג בריאיון לטלוויזיה הספרדית: "הדבר היחיד שאני יכול לומר לגבי פרסים מהסוג הזה, הוא שב-2013 יצא לי להצביע, שלחתי את שלושת השמות שלי ובסוף פרסמו הצבעות אחרות. כשחשפו את הרשימה, היה כתוב שקפטן גינאה המשוונית הצביע למסי, רונאלדו ועוד אחד, ואני לא הצבעתי לאף אחד מהם. לכן אני אומר שאני לא מאמין לכלום בדברים האלה".

כשנשאל האם עדכן מישהו בכך שהצבעתו שונתה, השיב אג'וגו: "ממש לא אכפת לי. זה פשוט גרם לי לצחוק המון. אני הצבעתי אז לדרוגבה, אינייסטה ועוד מישהו. נראה לי שמסי וכריסטיאנו עשו עונה טובה, אבל לא ברמה ה'חייזרית' שלהם. מאז הבנתי שאין לפרס הזה שום ערך".

חוליאן אלברס מנצ'סטר סיטי. רויטרס
ההצבעות לטובתו הכעיסו רבים. חוליאן אלברס/רויטרס

עוד שחקן שהתעצבן מתוצאות ההצבעה לשחקן השנה של פיפ"א, תואר בו זכה ליאו מסי בפעם השביעית שלשום, הוא טיאגו סילבה הברזילאי. הבלם הוותיק הגיב לפוסט באינסטגרם שהתייחס לכך שחוליאן אלברס הגיע למקום השביעי בהצבעות: "מי שנבחר שביעי הוא מחליף קבוע במנצ'סטר סיטי, לא שחקן הרכב קבוע בנבחרת שלו, ובכלל שיחק בריבר פלייט במשך רוב תקופת ההערכה שלפיה חולק הפרס. מדהים!", נכתב בפוסט. סילבה, בתגובה, כתב: "זאת בדיחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully