וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא יודע להפסיד? כך הגיב בנזמה לבחירת מסי לשחקן השנה של פיפ"א

לעומת אמבפה, שסיים שני ופרגן לפרעוש ("אתה הטוב ביותר"), חלוץ ריאל מדריד שסיים שלישי שלח רמז עם סרטון בסטורי

שני צרפתים ראו את ליאונל מסי מקדים אותם בדרך לזכייה בפרס שחקן השנה של פיפ"א אמש (שני), וכל אחד מהם הגיב אחרת. קיליאן אמבפה שסיים שני במרוץ, בדיוק כמו במונדיאל בקטאר, פרגן לחברו לקבוצה בפריז סן ז'רמן שניצח אותו בגמר גביע העולם. קארים בנזמה, לעומת זאת, שלח באמצעות הסטורי שלו רמז די עבה לחוסר שביעות הרצון שלו מהבחירה במסי על חשבונו.

אמבפה, שב-2022 סיים כמלך שערי המונדיאל עם 8 כיבושים, והוביל את פריז סן ז'רמן לאליפות צרפת כשהוא נבחר לשחקן המצטיין בליגה המקומית, נאלץ להסתפק אך ורק במקום בהרכב השנה של פיפ"א. לאחר הטקס העלה פוסט לאינסטגרם ותייג את הזוכה: "עוד גביע בבית. ברכות לליאו מסי, אתה הטוב ביותר".

מעל כולם: מסי זכה בתואר שחקן השנה של פיפ"א
סקאלוני מאמן השנה, אמי מרטינס השוער, גם הרכב השנה נחשף
ימשיך עד 2026: ליונל סקאלוני האריך חוזה בנבחרת ארגנטינה

לעומתו, זוכה כדור הזהב, בנזמה שהוביל את ריאל מדריד לזכייה בליגת האלופות ובאליפות ספרד וסיים כמלך שערי "לה ליגה" עם 27 כיבושים, כנראה לא אהב את מה שראה. החלוץ הוותיק העלה לסטורי שלו סרטון של אדם שאומר בצרפתית "שקרן, אתה משקר", והוסיף את הכיתוב: "לילה טוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

ראוי להזכיר שכאשר נבחר בנזמה לזוכה כדור הזהב ב-2022, תגובתו של מסי בריאיון לטלוויזיה הארגנטינית הייתה: "אני חושב שלא היה מקום לספק, די ברור שלבנזמה הייתה שנה מדהימה שהסתיימה עם זכייה בליגת האלופות, שם הוא היווה גורם מכריע בכל משחק משמינית הגמר ואילך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully