וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלחץ גובר: צ'לסי תפטר את פוטר אם יודח מליגת האלופות?

בחלק מהדיווחים נטען כי לבעלים לא תהיה ברירה אלא להיפרד מהמאמן אם לא יעבור את דורטמונד, אך ייתכן שיספיק לו ניצחון על לידס בשבת (17:00, ספורט4) כדי לשרוד

תקציר: טוטנהאם - צ'לסי 0:2/ספורט1

גם אחרי ההפסד 2:0 לטוטנהאם שלשום (ראשון), שהותיר את צ'לסי עם שני ניצחונות ב-16 המשחקים האחרונים, לא נשמעו קולות שחזו את פיטוריו של המאמן גרהאם פוטר, אבל לפי הדיווחים באנגליה שני המשחקים הקרובים עשויים לקבוע את עתידו.

בשבת יארחו הבלוז את לידס יונייטד במסגרת הפרמיירליג (17:00, ספורט4), ושלושה ימים לאחר מכן ייערך בסטמפורד ברידג' גומלין שמינית גמר ליגת האלופות, נגד בורוסיה דורטמונד שניצחה 0:1 את הלונדונים במשחק הראשון. ייתכן שבמקרה של הדחה בידי הגרמנים, לא תישאר לבעלים טוד בולי ברירה אלא להודיע לפוטר על סיום דרכו, אם כי באנגליה יש הטוענים כי ניצחון על לידס יעניק למאמן מעט אוויר לנשימה, גם במקרה שלא יעפיל לרבע הגמר במפעל הבכיר באירופה.

בעלי צ'לסי, טוד בולי. Robin Jones, GettyImages
אם המצב לא ישתפר, לא תהיה לו ברירה אלא לפטר. טוד בולי/GettyImages, Robin Jones

מאז מינויו של פוטר בספטמבר, צ'לסי מדורגת במקום ה-14 מבין כל קבוצות הפרמיירליג מבחינת קצב צבירת הנקודות, וגם הבקיעה את כמות השערים הכי נמוכה בליגה הראשונה באנגליה בתקופה זו. בחמשת המשחקים האחרונים מצאו הכחולים את הרשת רק פעם אחת, וזהו הרצף הכי גרוע שחווה המועדון ב-30 השנים האחרונות.

הבעיה היא, כך דווח ב"מירור" שבולי ייאלץ לשלם למנג'ר פיצויים בסך 50 מיליון ליש"ט אם יחליט לפטרו, זאת לאחר ששילם 22 מיליון ליש"ט תמורת שחרורו מברייטון ביחד עם עוזריו. זה כמעט כפול מהסכום הכי גבוה ששילמה צ'לסי כדי לפצות מאמן מפוטר, כאשר ב-2018 העביר רומן אברמוביץ' 26.6 מיליון ליש"ט לאנטוניו קונטה וצוותו.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אנסו פרננדס, קשר צ'לסי. Marcel ter Bals/BSR Agency, GettyImages
שני ניצחונות ב-16 משחקים. צ'לסי במשבר נוראי/GettyImages, Marcel ter Bals/BSR Agency

עוד נטען באנגליה כי אחד המועמדים לאימון צ'לסי במקרה שפוטר יסיים את דרכו, הוא ז'וזה מוריניו שרשם שתי קדנציות כמאמן הבלוז בעבר, וכבר דיבר בדצמבר האחרון על עזיבה אפשרית של רומא, קבוצתו הנוכחית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully