וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר גלוך: "ברצלונה איחרה, החלום הגדול - לשחק בריאל מדריד"

עודכן לאחרונה: 28.2.2023 / 10:24

הכוכב הישראלי הצעיר נבחר ל-60 המבטיחים של פורבס ישראל וחשף את אהדתו לבלאנקוס. על הגול מול אנגליה: "רגע הכי מרגש בקריירה שלי"

תקציר ניצחונה של פיורנטינה 0:3 על ורונה/ספורט1

אחרי המעבר המתוקשר שלו ממכבי תל אביב לזלצבורג והקמפיין הבלתי נשכח שלו ביורו הצעירות, אוסקר גלוך הוא שם שגם באירופה יודעים לשנן היטב. גלוך נכנס לרשימת 60 הצעירים המבטיחים של "פורבס" ישראלי בפרויקט שנקרא "30 עד 30". בריאיון נרחב שערך ל"פורבס" לכבוד בחירתו, הוא מתייחס לגול ההוא מול אנגליה, החיזורים מברצלונה וגם החלום הגדול שלו להמשך הקריירה המבטיחה.

"מאז שאני זוכר את עצמי, מגיל קטן כשרק התחלתי לשחק כדורגל, אני אוהד את ריאל מדריד", סיפר גלוך, שנשאל האם זו הסיבה שהוא סירב להצעה מברצלונה: "לא, אין קשר. כששחר (גרינברג) הסוכן שלי התקשר להגיד לי שברצלונה רוצה אותי התרגשתי מאוד. אבל הם הצטרפו למירוץ מאוחר מדי ונזכרו כשכבר היינו נעולים על זלצבורג וידענו שזאת הבחירה הכי טובה עבורי. בסוף אני מאמין שקיבלנו החלטה נכונה כשבחרנו בהם ולא בברצלונה. יותר הגיוני בשביל ההתפתחות שלי כשחקן".

סתיו למקין, אוסקר גלוך, נבחרת הנוער של ישראל 2022. VLADIMIR SIMICEK, GettyImages
"הגול מול אנגליה - הרגע המרגש בקריירה"/GettyImages, VLADIMIR SIMICEK

על הגול בגמר היורו נגד אנגליה: "זה בוודאות היה הרגע הכי מרגש. להבקיע שער ולהוביל בגמר כל כך חשוב מול נבחרת כל כך חזקה כמו אנגליה היה רגע מאוד מיוחד. באמצע המשחק אין לך בכלל זמן לעכל מה עשית כי אתה ממוקד כולך במשחק. בסוף, כשהמשחק נגמר, היינו מאוכזבים מאוד כי לא ניצחנו, אבל זה נמשך בערך יום. רק אחר כך אתה מעכל ורואה את כל האהבה שהייתה סביבנו בתקשורת, ובכלל במדינה, ואז אתה מבין מה עשית".

על התקופה במכבי תל אביב: "דווקא לא מיהרתי לעזוב, הרי לא באמת שיחקתי כל כך הרבה בבוגרים של מכבי. אולי הייתי צריך עוד ניסיון ועוד קצת זמן בליגה פה. אבל ידעתי שבאיזה שהוא שלב הפרק של אירופה יגיע כי רציתי את זה מאוד. המוטיבציה שלי תמיד הייתה להתקדם. תמיד להגיע לקבוצות הכי גדולות".

עוד בוואלה!

מה משותף לאוסקר גלוך, אבישג סמברג ובלסינג אפריפה?

לכתבה המלאה
שחקן רד בול זלצבורג, אוסקר גלוך. רויטרס
לובש את מדי זלצבורג וחולם על ריאל מדריד. אוסקר גלוך/רויטרס

על החלומות להמשך: "רגע השיא יהיה להגיע לריאל. החלום הכי גדול שלי זה לשחק בברנבאו וללבוש את המדים של ריאל מדריד. ואם לא ריאל - אז קבוצה בטופ חמש בפרמייר ליג. החלום בנבחרת ישראל זה להגיע עם הנבחרת לטורניר גדול. יורו או מונדיאל. לעשות משהו שעוד לא עשו בעבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully