וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה משותף לאוסקר גלוך, אבישג סמברג ובלסינג אפריפה?

26.2.2023 / 11:19

ענקית הספורט אדידס מציינת עשור להכנסת טכנולוגיית ה- BOOST לנעלי הריצה האייקוניות שלה בקמפיין בהובלת שלושת הספורטאים המצטיינים

אוסקר גלוך. דוויין לאמורו,
אוסקר גלוך/דוויין לאמורו

חברת adidas משיקה את Ultraboost Light - גרסה חדשה ועדכנית של הנעל המבוקשת ביותר שלה. השקת הנעל תהיה חלק מקמפיין הדגל של המותג IMMPOSIBLE IS NOTHING וייקחו בו חלק בכירים מענפי הספורט השונים וביניהם: האצן בלסינג אפריפה, הכדורגלן הצעיר אוסקר גלוך ולוחמת הטאקוונדו אבישג סמברג. לקמפיין הגיע במיוחד לישראל אחד מצלמי הספורט המובילים בעולם דווין לאמורו, החתום על התמונה האייקונית של ליונל מסי מניף את הגביע כשהוא מונף על כתפי חבריו לנבחרת.

קמפיין "IIN - impossible is nothing", אשר מדבר על כך שאין דבר שהוא בלתי אפשרי, משלב ספורטאים מובילים ופורצי דרך לצד דמויות פחות מוכרות החולקות את הסט עם שאר הכוכבים. בקמפיין הנוכחי לקחו חלק, בין היתר, אורי שלמון, סטודנטית לפסיכולוגיה, עיוורת מלידה וקצינה מצטיינת לשעבר, שלא נותנת למגבלה לעצור אותה ויחד עם אחיה שמלווה אותה ממשיכה לרוץ.

כמו בכל פיתוח של נעלי ריצה חדשות של החברה, גם הפעם התגייסו מיטב המוחות העוסקים בפיתוח קטגורית הריצה, ממעצבי ומפתחי מוצר ועד חברי קהילות הריצה, ובעזרת כלים מתקדמים וטכנולוגיות פורצות דרך כגון 1.2 מיליון סריקות כף רגל אשר סיפקו נתונים חשובים במטרה להתאים את הנעל לכמה שיותר רצים בעולם, הצליחו לייצר גרסה משודרגת לנעל הריצה הפופולארית ביותר של ענקית הספורט.

בפיתוח ה- Ultraboost Light ישנם מספר חידושים משמעותיים: בעזרת מערכת הפיתול ADIDAS LEP ששודרגה, ולה השפעה על סוליית הנעל ועל משקלה, ובזכות עיצוב חדשני (בעזרת טכנולוגיית PRIMEKNIT) הכולל סריגה מדויקת שתוכננה לתמיכה ולתנועה משופרת, הנעל מספקת נוחות גמישות ורכות וכל זאת במשקל נמוך ביחס לקודמותיה ועל כך השם Light. בנוסף, ה- Ultraboost Light יוצרה עם טביעת רגל פחמנית נמוכה ב-10% בהשוואה לדגמים קודמים ובתהליך הייצור השתמשו בחומרים ממוחזרים וידידותיים לסביבה כחלק מהעבודה השנתית לקידום האג'נדה הירוקה של החברה. כמו בכל דגם, גם השנה המפתחים העלו את כמות ה- Boost(כדוריות לבנות ודחוסות מהן מורכבת סוליית הנעל) והפעם ב-30% יותר ביחס לשנים קודמות, מה שמשפר דרמטית את החזר האנרגיה של הנעל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully