וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרעיונות למשבר זהבי נדחו, השאיפה: לסיים את הסוגיה במהירות

28.2.2023 / 8:52

בנבחרת ויתרו על אפשרויות של זימון מספר אי זוגי של שחקנים או חדר לבד לחלוץ רק בערב המשחק. העיסוק האינטנסיבי בעניין פוגע לקראת מוקדמות יורו 2024 והרצון הוא "לחתוך" אותו לכאן או לכאן. נאתכו עדיין כאן, מאבק על אפודת השוער הראשון

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 27.2/ספורט1

בנבחרת ישראל נותנים עוד זמן כדי לנסות ולהגיע לפיתרון בסוגיית ערן זהבי. המנהל המקצועי יוסי בניון והמאמן אלון חזן אמרו את שלהם אתמול (שני) ביום הפתוח שקיימה ההתאחדות לכדורגל עם התקשורת וכעת מקווים בנבחרת שזהבי יסכים לחזור ללא תנאים.

בכל מקרה, בנבחרת לא רוצים למשוך עוד זמן רב את הנושא ויש התלבטות אם לחתוך את הסוגייה סופית בימים הקרובים או להמתין עד לפרסום הסגל באמצע החודש הבא, לקראת המשחקים מול קוסובו ושוויץ שיפתחו את קמפיין מוקדמות יורו 2024. בנבחרת מבינים שהתעסקות תקשורתית במשבר מול הכוכב לא מוסיפה להכנות של ולא תורמת לשקט שרוצים לייצר ולכן באיזשהו שלב, ירצו לחתוך את הסיפור אם אכן זהבי לא יחזור.

בימים האחרונים דחו בניון וחזן רעיון שעלה במסדרונות של בית הנבחרות בשפיים, לפיו הם יזמנו מספר אי זוגי של שחקנים לסגל הקרוב וכך יהיה שחקן אחד לו לא יהיה בן זוג והוא יצטרך לישון לבד בחדר. רעיון נוסף שעלה היה שזהבי יישן בימים הראשונים של כל התכנסות עם שותף לחדר ורק בערב שלפני משחק, הוא יישן לבד על פי צרכיו והרצון שלו להכנה מקצועית מקסימלית.

שחקני נבחרת ישראל ערן זהבי, ביברס נאתכו. GettyImages
אחד עדיין כאן, השני כרגע לא. זהבי ונאתכו/GettyImages

זהבי ממקד את מירב תשומת הלב בנבחרת, אבל יש עוד סוגיות פתוחות לקראת המשחקים הקרובים. כך למשל בעניין ביברס נאתכו, הקפטן הוותיק לא קיבל הרבה דקות במשחקי הידידות האחרונים מול קפריסין וזמביה ונראה מאוד מצוברח בשל כך. עד כדי כך לא היה מרוצה מהזמן לו זכה, שהיה נדמה כי יפרוש.

נאתכו אפילו החתים את השחקנים על חולצת הנבחרת מה שנתן עוד סימן כי מבחינתו זה הסוף. אלא שלא כך הם פני הדברים כעת ובנבחרת צפויים להזמין את נאתכו לסגל הקרוב אחרי שהוא גם החלים ממחלה שפקדה אותו בימים האחרונים וגם שותף במשחק האחרון בסרביה. בנבחרת מכבדים את נאתכו ומאמינים שהוא עוד יכול לתרום במדים הלאומיים, גם אם לא יהיה ב-11 שיפתחו.

בעניין השוער הלאומי, המאבק המסתמן הוא בין עומרי גלזר שוער הפועל באר שבע לדניאל פרץ ממכבי תל אביב. על פי גורמים בנבחרת, המאבק צמוד מאוד בין השניים והוא יוכרע על פי כמה פרמטרים ובראשם הכושר האישי של כל אחד בסמוך למשחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully