וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החמצת ענק לוייסמן בניצחון הדרמטי של גרנאדה, צפו בבישול של עטאא ג'אבר

החלוץ הישראלי רשם 90 דקות ב-0:1 על מלאגה, בדקה ה-78 החטיא מול שער ריק בבעיטה לעמוד. קשר נפטצ'י סיפק הכנה יפה ב-1:1 מול קרבאח, נאתכו שותף כמחליף ב-1:1 מול רדניצ'קי. צפו בניצחון הדרמטי של עידו שחר ואפולון

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 27.2/ספורט1

שון וייסמן רשם הערב (שני) 90 דקות במדי גראנדה ב-0:1 על מלאגה. החלוץ הישראלי רשם בדקה ה-78 החמצת ענק כאשר הוא לא הצליח לנצל טעות של השוער ובעט מול שער ריק מקרוב לעמוד, במה שלא הזיק לקבוצתו שהשיגה שלוש נקודות חשובות משער ניצחון דרמטי בדקה ה-90 של סרג'יו רואיס. גרנאדה נותרה במקום החמישי ופתחה פער בכרטיס על פלייאוף העלייה ללה ליגה של שש נקודות.

* ביברס נאתכו שיחק חצי שעה כמחליף ב-1:1 הביתי של פרטיזן בלגרד מול רדניצ'קי 1923, שהצליחה להשוות בדקה ה-80. קפטן נבחרת ישראל נעדר בגלל מחלה מההפסד 3:1 לשריף טירספול שסיים את דרכה של פרטיזן בקונפרנס ליג, והפעם כאמור קם מהספסל במשחק שנדחה ביממה בעקבות השלג הכבד בבלגרד. קבוצתו רחוקה כבר 13 נקודות מהכוכב האדום שדוהרת לאליפות נוספת בליגה הסרבית.

* עטאא ג'אבר רשם בישול רביעי העונה בליגה האזרית, כאשר נפטצ'י באקו סיימה ב-1:1 בחוץ מול המוליכה קרבאח שהפסידה רק פעם אחת העונה. הקשר הישראלי פתח יחד עם קני סייף ובדקה ה-33 שלח בנגיעה כדור ארוך בתוך הערפל לעבר הצרפתי קילן לבון שהבקיע. ג'אבר הוחלף בדקה ה-75 ובחלוף שמונה דקות המארחת איזנה את התוצאה. נפטצ'י נותרה במקום השלישי ובמרחק 13 נקודות מהפסגה.

הבישול של עטאא ג'אבר

* עידו שחר נכנס בדקה ה-54 והיה שותף לניצחון הדרמטי של אפולון לימסול 1:2 על א.א.ק לרנקה, משורותיה המשיך להיעדר עומרי אלטמן הפצוע. גודסוויי דוניו, אקס מכבי חיפה, העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-63 למרות שנותרה ב-10 שחקנים, הרוויה מיליצ'יביץ' השווה בדקה ה-76, אבל האורחת שלחה את כל השחקנים כדי להשוות ונותרה חשופה לגמרי בדקה ה-97, אז עאמר וורדה המצרי דהר לבדו על פני 70 מטרים והעניק לאפולון שלוש נקודות שביססו אותה במקום החמישי. א.א.ק פספסה הזדמנות לשוב לפסגה הקפריסאית, כשהיא עם נקודה אחת בלבד מתשע האחרונות.

עוד בוואלה!

התקשורת הסקוטית נגד ליאל עבדה: "זכה בתואר שהוא ממש לא רצה"

לכתבה המלאה

תקציר ניצחונה של אפולון לימסול

* ב-22:00: גרנאדה עם שון וייסמן תארח את מלאגה במסגרת המחזור ה-29 בליגה הספרדית השנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully