וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס מאוכזב: "התוצאות לרעתנו, אבל מגיע לנו פלייאוף עליון"

מאמן בית"ר ירושלים אחרי ההפסד: "מחצית שלמה ב-10 שחקנים, נגד מכבי חיפה בחוץ - זה היה גדול עלינו. הכדורגל שלנו שווה מקום בשישייה הראשונה"

תקציר: מכבי חיפה - בית"ר ירושלים 1:2/ספורט1

חלומות הפלייאוף העליון של בית"ר ירושלים ספגו הערב (שבת) מכה, כשהצהובים-שחורים הפסידו 2:1 למכבי חיפה והם עלולים למצוא עצמם במקום השמיני עם תום המחזור ה-24 בליגת העל (אם הפועל חיפה תנצח מחר את הפועל ירושלים).

הפתיחה של הצהובים-שחורים דווקא היתה מצוינת כשירדן שועה כבש מהנקודה הלבנה (11), אולם בתוספת הזמן של המחצית הראשונה איזן פרנזי פיירו, מיד לאחר מכן הורחק גריגורי מורוזוב בצהוב שני מפוקפק אחרי שפגע בדולב חזיזה, ומאותו רגע המומנטום עבר לגמרי לצד של האלופה. צ'ארון שרי השלים את המהפך (61), והירושלמים יקוו לחזור לעצמם במחזור הבא, עם משחק בית חשוב ומסקרן מול הפועל תל אביב. עוד קודם לכן, באמצע השבוע, הם אמורים להשלים את העבודה בגומלין של רבע גמר גביע המדינה מול הפועל עפולה, אחרי ה-0:4 מהמשחק הראשון.

ניצחון ליגה חמישי ברציפות למכבי נתניה - לראשונה זה 40 שנה
יובאנוביץ' סיים בצורת, מכבי תל אביב גברה 0:2 על סקציה נס ציונה
הבינגו של מוגיס: מ.ס. אשדוד ניצחה 1:2 את הפועל תל אביב בחוץ

יוסי אבוקסיס מאמן בית"ר ירושלים. מאור אלקסלסי
אבוקסיס/מאור אלקסלסי

יוסי אבוקסיס אמר בסיום המשחק: "משחק שהתהפך ברגע אחד בסוף המחצית הראשונה, זה מאכזב. במחצית הראשונה היינו שווים יותר משער אחד. מכבי חיפה תמיד מגיעה למצבים שלה, נגד קבוצות באירופה ובטח נגד קבוצות בישראל- אז כשאתה מגיע למצבים נגדה אתה צריך לכבוש. אם היינו כובשים את השני מהמצבים שלנו, אולי היינו מצליחים להלחיץ אותם".

המאמן הוסיף: "ב-11 מול 11 הגענו ל-3-4 מצבים מצוינים והיינו צריכים לכבוש. ניסינו לשחק יותר קדימה, אבל אחרי הספיגה והאדום זה היה יותר מדי. השחקנים נתנו מאמץ אדיר, נגד מכבי חיפה בחוץ, ב-10 שחקנים במשך מחצית שלמה - זה היה גדול עלינו".

בעקבות התוצאות, בית"ר ירושלים ירדה למקום השביעי והיא עלולה לסיים את המחזור במקום השמיני. "התוצאות מסביב לא טובות לנו היום ובכלל בשבועות האחרונים", אמר אבוקסיס, "אנחנו עושים סיבוב טוב. יש לנו שני משחקים אחרונים לנסות להיכנס לשישייה האחרונה, נגד הפועל תל אביב ובני סכנין. הכדורגל שלנו בסיבוב השני שווה פלייאוף עליון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקני בית"ר ירושלים אופיר קריאף, אבישי כהן. מאור אלקסלסי
קריאף עם אבישי כהן בסיום/מאור אלקסלסי

קפטן בית"ר ירושלים, אופיר קריאף: "לשחק בחוץ נגד מכבי חיפה ב-11 נגד 11 זה לא פשוט, אז בטח בשחקן פחות. הם תקפו ושלטו בקצב, אבל הגענו למצב או שניים לעשות שוויון. כולם השקיעו הכול, זה לא קל ב-10 שחקנים כשיושבים עלינו. אני גאה בשחקנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully