וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר הגן על אצילי וחגג: "הרגשתי שהעוצמות חזרו"

עודכן לאחרונה: 25.2.2023 / 22:34

מאמן מכבי חיפה היה מרוצה מהיכולת ב-1:2 על בית"ר ירושלים: "הקהל דחף אותנו בצורה מטורפת, היתה שליטה מלאה, השחקנים הבינו שצריך להעלות את הרמה". על הכוכב שלו: "אין לי ספק שייתן שערים ובישולים במאני טיים". שרי: "צריך להמשיך ככה"

תקציר: מכבי חיפה - בית"ר ירושלים 1:2/ספורט1

מכבי חיפה התאוששה הערב (שבת) מההפסד למ.ס. אשדוד בשבוע שעבר, עם 1:3 חשוב מאוד על בית"ר ירושלים שהגדיל את הפער ממכבי תל אביב בפסגת הטבלה בחזרה לחמש נקודות. מוחמד אבו פאני דרך ברחבה על דנילו אספרייה והאקס ירדן שועה דייק מהנקודה הלבנה (11), אבל המומנטום השתנה בתוספת הזמן של המחצית הראשונה: פרנזי פיירו (45+2) שבר בצורת של סיבוב שלם, גריגורי מורוזוב (45+4) סטר קלות לדולב חזיזה והורחק בצהוב שני, ומאותו רגע היתה רק קבוצה אחת על המגרש. צ'ארון שרי (61) השלים את המהפך אחרי מהלך קבוצתי נהדר, והניצחון הובטח חרף החמצת הפנדל של עומר אצילי (77). כעת יעברו הירוקים להתעסק בגומלין רבע גמר גביע המדינה מול מכבי נתניה באמצע השבוע, ולאחר מכן, ביום שני הבא, מחכה להם דרבי לוהט מול הפועל חיפה.

"כשמפסידים יש משבר וכשמנצחים הכל טוב... פרופורציות", אמר ברקבכר. "ידענו שאנחנו קבוצה מספיק טובה. היו עוצמות עם הקהל והם דחפו אותנו בצורה מטורפת, גם השחקנים הבינו שצריך להעלות את הרמה. עלינו עם הרבה שחקנים איכותיים וזה דרש מאיתנו לעבוד, אני שמח שניצחנו. כשכולם עובדים זה גורם ליריבה להישאר ב-20-30 מטר שלה ולייצר מצבים, וזה מה שעשינו. היתה שליטה מלאה גם נגד 11 וברור שגם נגד 10 שחקנים. היה קצב מטורף. הרגשנו שאנחנו חוזרים לעצמנו וצריך לייצר המשכיות, הרגשתי שהעוצמות חזרו ואת זה צריך להמשיך".

ניצחון ליגה חמישי ברציפות למכבי נתניה - לראשונה זה 40 שנה
יובאנוביץ' סיים בצורת, מכבי תל אביב גברה 0:2 על סקציה נס ציונה
הבינגו של מוגיס: מ.ס. אשדוד ניצחה 1:2 את הפועל תל אביב בחוץ

מאמן מכבי חיפה ברק בכר. מאור אלקסלסי
מרוצה. בכר/מאור אלקסלסי

על ההרכב ההתקפי שהעלה אמר המאמן המנצח: "ידענו שבית"ר תתגונן עם רוב השחקנים, ידענו שאולי נהיה קצת חשופים אבל סמכתי על החלק ההגנתי שלנו. היתה לנו נוכחות היום, גם ברחבה, גם בצדדים, הנענו טוב את הכדור. אולי זה לא יתאים לכל משחק, אבל זה מה שהתאים להיום".

על עומר אצילי שהמשיך את התקופה הרעה שלו ואף החמיץ פנדל, אמר בכר: "הוא מאוד רצה היום, מאוד השתדל, עבד, וזו הסיבה שהוא שיחק את רוב המשחק. יש תקופות שפחות הולך, גם שחקנים גדולים ממנו החמיצו. ראיתי רצון, ראיתי עבודה. נתתי לו את הביטחון, הוא ימשיך לשחק במשחקים הקרובים. אנחנו מסתכלים מה נכון באימונים, כולנו יודעים שעומר ייתן את הגולים והבישולים במאני טיים, אין לי ספק בזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
צ'ארון שרי שחקן מכבי חיפה חוגג שער. מאור אלקסלסי
"לפעמים אנחנו קצת תקועים". שרי/מאור אלקסלסי

צ'ארון שרי, האחראי על שער הניצחון: "זה היה ניצחון טוב, קצת הקשינו על עצמנו אבל הדבר הכי חשוב הוא לנצח. אנחנו רוצים לשחק טוב יותר, זה היה משחק חשוב מאוד וצריך להמשיך ככה. אנחנו תמיד רוצים, אבל לפעמים אנחנו קצת תקועים. יכולנו להפוך את זה ל-1:3 או 1:4, אבל גם 1:2 זה טוב. דיא סבע שחקן טוב, מהיר, טכני, זה טוב מאוד שהוא הגיע לכאן. צריך להשיג כמה שיותר נקודות עד הפלייאוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully