וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראשון: טוטנהאם תשבור את הנאחס נגד צ'לסי ותשמור על המקום הרביעי?

עודכן לאחרונה: 25.2.2023 / 12:32

התרנגולים ינסו להימנע מהפסד ביתי רביעי רצוף מול היריבה השנואה כדי לשמור על הכרטיס לליגת האלופות (15:30, ספורט1). הבלוז ישמרו כוחות?

תקציר: טוטנהאם - ווסטהאם 0:2/ספורט1

המחזור ה-25 בפרמיירליג יימשך ביום ראשון עם משחק אחד מסקרן כשטוטנהאם תארח את צ'לסי לדרבי לונדוני שחשוב בעיקר למארחת (15:30, ספורט1). שתי הקבוצות נמצאות במצב דומה בליגת האלופות והפסידו 1:0 את המשחק הראשון, אבל בעוד שבליגה צ'לסי די גמורה, טוטנהאם חזק בקרב עם ניוקאסל ואולי גם עם פולהאם של סולומון על המקום הרביעי והכרטיס לליגת האלופות.

שחקן צ'לסי קאי האברץ מול שחקן טוטנהאם בן דייויס. רויטרס
שוב נפגשים. האברץ ובן דייויס/רויטרס

הניצחון 0:2 על פולהאם במחזור הקודם קטע לתרנגולים רצף של שני הפסדים, כשהם מנצלים את המעידות של ניוקאסל כדי להתבסס במקום הרביעי. מאידך, חרף כל הרכש המאסיבי, הבלוז פשוט לא מצליחים לכבוש והם עם חמישה משחקים ללא ניצחון ותשעה מתוך עשרה. צ'לסי כבשה שער אחד אומלל בחמשת המשחקים האחרונים, אבל מול טוטנהאם הולך לה טוב בדרך כלל. הבלוז הפסידו רק בשבעה מתוך 61 המפגשים האחרונים בפרמיירליג ויחפשו במשחק הזה ניצחון חוץ רביעי רצוף על היריבה, הישג שרק ארסנל (בשנות ה-50) ומנצ'סטר יונייטד (בין 2001 ל-2007) השיגו.

המארחת תחסר בנטנקור הקשר האורוגוואי ואת השוער והקפטן לוריס הפצועים. קאנטה, פולישיץ' ואספיליקואטה הפצועים לא יעמדו לרשותו של פוטר, שיש לו ממילא סגל עמוס בשחקנים וכישרונות מתוסכלים על הספסל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully