וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדחה מליגת האלופות עלולה להוביל לסיום דרכו של מסי בפ.ס.ז'

דיווח ב"לה פריזיאן": מעידה נוספת בגומלין במינכן תקשה על הצרפתים להציע לכוכב חוזה חדש מבלי שהוא יצטרך לקצץ בשכרו

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 24.2/ספורט1

הדיווחים סביב עתידו של ליאונל מסי בפריז סן ז'רמן לא פוסקים. בימים האחרונים פורסם שאביו של הכוכב, חורחה מסי, נפגש השבוע עם נשיא ברצלונה ז'ואן לאפורטה, בתקשורת הקטלונית נטען בהמשך לכך שהמגעים לחזרתו מואצים ואילו בתקשורת הצרפתית וגם מקורבים לשחקן הכחישו זאת בתוקף והבהירו שמדובר בספינים מצד נשיא ברצלונה שמסובך בפרשה חמורה ושהכוונה של מסי היא להאריך את חוזהו בפ.ס.ז'.

עם זאת, היום (שישי) נכתב בעיתון "לה פריזיאן" שיש גורם נוסף שצריך לקחת בחשבון לפני שניתן יהיה להבין היכן ישחק בעונה הבאה אלוף העולם הארגנטינאי. על פי הדיווח, הדחה בשמינית גמר ליגת האלופות בידי באיירן מינכן, בהחלט יכולה להוביל לסיום דרכו בצרפת אחרי שנתיים.

ליאונל מסי, שחקן פריז סן ז'רמן. רויטרס
עתידו בכלל יוכרע בחודש הבא במינכן? מסי/רויטרס

השיחות בין מסי בן ה-35 לפריז סן ז'רמן בכל הנוגע להארכת החוזה מאוד מתקדמות וכבר דווח בעבר שמרבית תנאיו סוכמו, אבל ב"לה פריזיאן" נכתב שאם פ.ס.ז' תודח בחודש הבא במינכן מליגת האלופות, במשחק הראשון היא כידוע נכנעה בביתה 1:0 לבווארים, המשמעות עלולה להיות שמסי יצטרך להפחית בשכרו - אופציה שככל הנראה לא על הפרק מבחינתו. גם בפן הספורטיבי להדחה נוספת מליגת האלופות עשויה להיות השפעה על החלטתו היכן לשחק בעונה הבאה.

לכן, אם פריז סן ז'רמן תודח מליגת האלופות בעוד כשבועיים ומבחינה כלכלית לא תוכל להרשות לעצמה להציע למסי לפחות שכר זהה גם בחוזה לשנה או שנתיים נוספות, לא מן הנמנע שהוא יבחר לעזוב - בין אם לברצלונה, לאינטר מיאמי שידוע שרודפת אחריו נמרצות או אולי לקבוצה אחרת שתוכל להציע לו סכומי עתק או אתגר ספורטיבי. גם ניואלס הארגנטינית, במדיה גדל, מפנטזת להחזירו ולעתים מזכירים העיתונאים הארגנטינאים שגם זו אפשרות שמסי דיבר עליה בעבר כשנשאל היכן ברצונו לפרוש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully