וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המקרה של הפועל ת"א לא שגרתי ולא פסק דין שאפשר להגיע אליו בקלות"

עודכן לאחרונה: 23.2.2023 / 19:45

עו"ד יוסי גייר, שייצג את האדומים בדיוני העבר עקב התביעות שהוגשו לפיפ"א, בריאיון ל-103FM: "לא יודע מה יסכימו האמריקאים לשלם, אם בכלל"

תקציר: עירוני קרית שמונה - הפועל תל אביב 1:0/ספורט1

יממה אחרי שפרסמנו על מאבקים פנימיים בתול הפועל תל אביב שעלולים להקשות על מכירת המועדון לידי הקבוצה האמריקאית שבראשה עומדים האחים מיינצברג, ובמקביל להודעת פיפ"א על כוונה לדון שנית בתביעות העבר שהוגשו נגד המועדון וכי תיעשה בחינה האם החובות יכללו בהעברת הבעלות החדשה במועדון, הערב (חמישי) בתכנית הספורט ב-103FM התראיין עורך הדין יוסי גייר, שבעברו ייצג את המועדון בדיוני הערעור וסיפק הסבר נוסף לאירועים האחרונים.

בפתח הריאיון הסביר עורך דין גייר שלא מדובר בתהליך פשוט כלל: "בכל מקרה התיק הוחזר שוב לוועדת המשמעת של פיפ"א כדי שהיא תחליט בין היתר עד כמה משליך הדין הישראלי והעובדה שהיו פה הליכי פירוק על החוב ועל החובה של הבעלים הנוכחיים לבוא ולפרוע את החוב, למרות שאין חולק שלא הם יצרו אותו והם לא הפרו את ההתחייבות. זה לא בדיוק מקרה שגרתי ולא פסק דין שאפשר להגיע אליו בקלות".

כשנשאל גייר על כך שהבעלים הקיימים לקחו את המועדון בידיעה שהחובות הללו קיימים, השיב: "אף אחד לא אמר שהם לא היו מודעים, בוודאי שהם היו מודעים. הם חושבים שהם לא היו צריכים לבוא ולשאת בחובות. בדיוק כמו כל בעל עסק שרכש עסק ממפרק או רכש אותו בהליכים בבית משפט - הוא מקבל את הנכס נקי מכל חובות. לכן, אנחנו נלחמים שלא אנחנו נצטרך לפתור את כל הבעיה הזו, אלא שהמפרק יצטרך לפתור את הבעיה".

על האפשרות שהפועל תל אביב תעבור לבעלות האמריקאים, אמר: "אני לא הייתי מעורב בהסכם עם האמריקאים, אבל תיאורטית אם מסתבר שהפועל תל אביב הנוכחית צריכה לפרוע את החובות אז אני לא יודע מה הם הסכימו לשלם, אם בכלל, אבל גם הם יודעים על זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully