וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרחיו ראמוס פרש מנבחרת ספרד: "הודיעו לי שלא רוצים אותי"

קפטן 'לה רוחה' הודיע על פרישה מהמדים הלאומיים בפוסט באינסטגרם: "דה לה פואנטה התקשר אלי ואמר שאני לא בתוכניות. תודה לכל מי שהאמין בי". רשם 180 הופעות וכבש 23 שערים עם שתי זכיות ביורו ואחת במונדיאל

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 23.2/ספורט1

סרחיו ראמוס, אחד הבלמים הגדולים בהיסטוריה של נבחרת ספרד, הודיע הערב (חמישי) על פרישתו מהמדים הלאומיים. הקפטן של נבחרת 'לה רוחה' ושיאן ההופעות שיתף ברשתות החברתיות פוסט ובו הסביר כי המאמן הנכנס, לואיס דה לה פואנטה, התקשר אליו ובישר לו שהוא לא חלק מהתוכניות שלו לסגל. בעקבות כך, הבלם האגדי הודיע כי הוא נפרד מהנבחרת לתמיד.

"הזמן הגיע. זמן לומר שלום לנבחרת הלאומית, לאוהדים היקרים והמרגשים", כתב ראמוס. "הבוקר קיבלתי שיחה מהמאמן הנוכחי של הנבחרת שאמר לי שהוא לא סופר אותי בתוכניות שלו וגם לא יספור אותי בעתיד, זאת על אף הרמה הגבוה שאני יכול להראות ולהמשיך בה בקריירה שלי. בצער רב, זה סוף הקריירה שלי בנבחרת. קיוויתי שהיא תהיה ארוכה יותר והייתי שמח אם זה היה נגמר בטעם טוב יותר, למרות כל ההצלחה שהשגתי עם 'לה רוחה'".


מנצ'סטר יונייטד עשויה להפעיל את סעיף השחרור של קים מין-ג'ה
בגיל 77: הלך לעולמו השדר המיתולוגי של פיפ"א
אברהם גרנט על המוות של כריסטיאן אטסו: "מהימים העצובים בחיי"

הקפטן הספרדי הדגיש כי אין קשר לגילו והוא חושב שהגיע לו לסיים את הקריירה במדים הלאומיים מסיבות אחרות: "אני מסתכל בהערצה וענווה על שחקנים כמו מודריץ', מסי, פפה. לצערי, זה לא יהיה כך בשבילי, כי כדורגל לא תמיד הוגן, וכדורגל לא תמיד רק כדורגל. אני לוקח את כל החוויות, החגיגות, השמחה, התארים והקהל שביחד השגנו כל כך הרבה לכל החיים. אני גאה להיות הספרדי עם הכי הרבה הופעות בנבחרת. זאת זכות גדולה להיות האדם שזכה לייצג את ספרד 180 פעמים. תודה לכולכם ממעמקי לבי שתמיד האמנתם בי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
סרחיו ראמוס שחקן נבחרת ספרד אחרי הזכייה ביורו 2012. ברני ארדוב
קפטן, שיאן ההופעות, אלוף העולם ואלוף אירופה. סרחיו ראמוס בזכייה ביורו 2012/ברני ארדוב

ראמוס ערך 180 הופעות במדי הנבחרת הספרדית הבוגרת, בהן כבש 23 שערים ובישל שמונה. הקפטן לשעבר זכה עם ה'לה רוחה' במונדיאל 2010 ורשם שתי זכיות ביורו - ב-2008 וב-2012. הבלם התחיל את הקריירה שלו במדים הלאומיים כמגן ימני במונדיאל 2006, ושינה את העמדה למרכז ההגנה במהלך מוקדמות יורו 2012, בו זכה עם חבריו. למונדיאל 2022 שנערך בקטאר, ראמוס לא זומן על ידי מאמן הנבחרת לשעבר, לואיס אנריקה, כאשר את ההופעה האחרונה שלו רשם במוקדמות המונדיאל בניצחון 1:3 על נבחרת קוסובו, שם עלה מהספסל בדקה ה-86.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully