וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד עשויה להפעיל את סעיף השחרור של קים מין-ג'ה

השדים האדומים מצאו פרצה בחוזה של הבלם הדרום קוריאני של נאפולי ל-15 ימים בלבד בקיץ, כאשר מחירו יעמוד על 42 מיליון ליש"ט בלבד. האיטלקים ינסו להשאירו עם הצעה לחוזה חדש

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 23.2/ספורט1

נאפולי חווה עונה היסטורית, הן במסגרת המקומית והן במסגרת האירופית, כאשר היא בדרך לאליפות ראשונה מאז עונת 1989/1990 והעפלה היסטורית לשלב רבע גמר ליגת האלופות. אחד מכוכבי הקבוצה, שייצב את הגנת התכולים, הוא קים מין-ג'ה. הבלם הדרום קוריאני שהגיע הקיץ מפנרבחצ'ה תמורת כ-18 מיליון יורו רשם העונה 30 הופעות במדי מוליכת הליגה האיטלקית, בהן כבש שני שערים ובישל אחד נוסף. כעת, קבוצות רבות באירופה לוטשות עיניים אל עבר מעוז ההגנה של נאפולי, ומנצ'סטר יונייטד מצאה פרצה מעניינת בחוזה שלו.

שחקנה של נאפולי קים מין ג'ה. Danilo Di Giovanni, GettyImages
מבוקש אצל הגדולות באירופה. קים מין ג'ה/GettyImages, Danilo Di Giovanni

לפי ה'קוריירו דלו ספורט', השדים האדומים צפויים לפנות למין-ג'ה (26) על מנת לחזק את החולייה האחורית של הקבוצה המשתפרת של אריק טן האח. המאמן ההולנדי מעריך את הדרום קוריאני, שעשוי לעזוב את נאפולי עם סעיף שחרור שיופעל בקיץ במשך 15 ימים בלבד תמורת 42 מיליון ליש"ט. האיטלקים לא מוכנים לוותר כל כך מהר על הכוכב ההגנתי שלהם, וצפויים להציע למין-ג'ה חוזה חדש בתקופה הקרובה, זאת על מנת להגדיל את סעיף השחרור שלו ל-57 מיליון ליש"ט, מחיר שגם הוא עשוי לא להרתיע את יונייטד או קבוצה גדולה אחרת באירופה מלרכוש את הבלם הנהדר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אריק טן האח, מאמן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
יזכה לחיזוק הגנתי משמעותי בקיץ? טן האח/רויטרס

נאפולי, יחד עם מין-ג'ה, רשמו הפסד בודד העונה בליגה האיטלקית, וספגו הכי מעט שערים - 15 בלבד. בשבת, יתארחו אצל אמפולי במטרה להגדיל את הפער מאינטר, לפחות זמנית, ל-18 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully