וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת באנגליה: ארסנל מתארחת בלסטר, סיטי וליברפול יחזרו לנצח?

המוליכה תנסה לשוב פעם נוספת מאצטדיון קינג פאוור עם שלוש נקודות, האלופה תתאארח בבורנמות' שמולה לא מעדה מאז 2015. קלופ ושחקניו יקוו להתאושש מ-5:2 אצל קריסטל פאלאס

תקציר: לסטר סיטי - ארסנל 1:0/ספורט1

המחזור ה-25 בפרמיירליג ייצא לדרך הערב (שישי) עם המפגש בין פולהאם לוולבס, אבל יעלה הילוך בשבת כאשר ארסנל תתארח בלסטר, לאחר מכן בורנמות' תארח את מנצ'סטר סיטי ובמשחק האחרון של היום תתארח ליברפול אצל קריסטל פאלאס.

המחזור ה-25 בפרמיירליג נמשך הערב (שבת): ארסנל המוליכה ניצחה אצל לסטר, לאחר מכן בורנמות' תארח את מנצ'סטר סיטי ובמשחק האחרון של היום תתארח ליברפול אצל קריסטל פאלאס.

גרניט ג'אקה (מימין), אדי אנקטייה, בוקאיו סאקה שחקני ארסנל חוגגים. רויטרס
שבוע נוסף בפסגה? שחקני ארסנל/רויטרס
גרניט ג'אקה (מימין), אדי אנקטייה, בוקאיו סאקה שחקני ארסנל חוגגים. רויטרס
שבוע נוסף בפסגה? שחקני ארסנל/רויטרס

לסטר - ארסנל (17:00, ספורט1)

התותחנים עצרו רצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון עם ה-2:4 הדרמטי בברמינגהאם על אסטון וילה בשבוע שעבר, אבל אם הם רוצים לכל הפחות לשמור על יתרון שתי נקודות בפסגה ממנצ'סטר סיטי, הם לא יכולים להרשות לעצמם לאבד נקודות לשועלים שבמחזור הקודם נעצרו אחרי שני ניצחונות רצופים בפרמיירליג כשנכנעו באולד טראפורד 3:0 למנצ'סטר יונייטד. ג'יימס מדיסון בספק בלסטר וזה חיסרון משמעותי עבור ברנדן רוג'רס שרחוק רק 4 נקודות מהקו האדום, בעוד מיקל ארטטה יקווה שלרשותו שוב יעמוד תומאס פארטיי, כשגם גבריאל ז'סוס על סף חזרה למגרשים. ארסנל ניצחה את לסטר בכל ארבעת המפגשים האחרונים ביניהן בליגה, בכל המשחקים ניצחה לפחות בהפרש שני שערים והיא תקווה לתפוקה מכוכביה בוקאיו סאקה ומרטין אודגור.

לסטר - ארסנל 1:0

התותחנים חיברו ניצחון ליגה שני ברציפות למרות משחק לא ממש מרשים מבחינתם, וגברו על לסטר בפעם החמישית ברצף כדי להבטיח שבתום המחזור הפער ממנצ'סטר סיטי יעמוד לפחות על שתי נקודות. את ההתמודדות הכריע גבריאל מרטינלי שחזר להרכב על חשבונו של אדי אנקטייה, וזמן קצר לאחר ההפסקה חתם התקפה מתפרצת בבעיטה פנימה מצד שמאל של הרחבה. השועלים, שחסרו את ג'יימס מדיסון, החמירו את המאזן הביתי העגום שהוא השני הכי גרוע בליגה אחרי סאות'המפטון, וראו את הפער מהקו האדום יורד לשלוש נקודות.

שוער מנצ'סטר סיטי אדרסון. Michael Regan, GettyImages
גם רשת נקייה זו מטרה עבור סיטי כיום. אדרסון/GettyImages, Michael Regan
שוער מנצ'סטר סיטי אדרסון. Michael Regan, GettyImages
גם רשת נקייה זו מטרה עבור סיטי כיום. אדרסון/GettyImages, Michael Regan

בורנמות' - מנצ'סטר סיטי (19:30, ספורט1)

מנצ'סטר סיטי חסרה ביום רביעי בלייפציג את קווין דה בראונה ובלעדיו סיימה ב-1:1 במשחק הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות ורשמה משחק שני ברציפות ללא ניצחון, אחרי שבליגה איבדה נקודות מאוד יקרות מול נוטינגהאם פורסט שהשוותה לקראת הסיום ל-1:1. סיטי ספגה משחק רביעי ברציפות באיום הממשי הראשון על שערה ופפ גווארדיולה בוודאי יקווה ששחקניו ישמרו על רשת נקייה מול אחת מקבוצות ההתקפה החלשות בליגה, שבשבוע שעבר הפתיעה עם 0:1 בחוץ על וולבס וכך עלתה מעל הקו האדום. דה בראונה החולה בספק גדול למפגש וכך גם אמריק לאפורט, להרכב עשויים לחזור פיל פודן וחוליאן אלברס ויהיה מעניין לראות אם ארלינג הולאנד יזכה למנוחה אחרי 90 הדקות בגרמניה באמצע השבוע, גם לאור העובדה שמנצ'סטר סיטי ניצחה את בורנמות' בכל 12 המפגשים ביניהן שנערכו מאז אוקטובר 2015.

מהלך המשחק

דקה 26: טרוסאר ירה לחיבורים מקו ה-16 וכבש את הראשון של ארסנל, אבל שופטי המסך התערבו לאחר שזיהו עבירה על השוער וורד במהלך, והשער נפסל.

דקה 46: גול, 0:1 לארסנל! התקפה מהירה באגף ימין הסתיימה בבישול של טרוסאר למרטינלי, שעם סיומת יפה באלכסון לפינה הרחוקה, כבש את שער היתרון של האורחת.

דקה 58: זינצ'נקו קיבל הרבה מקום וזמן לכוון, אז הוא החליט לבעוט ברגל שמאל מחוץ לרחבה וסחט מוורד הצלה יפה.

שחקני ליברפול מוחמד סלאח, טרנט אלכסנדר ארנולד. David S. Bustamante/Soccrates, GettyImages
ביקור בסלהרסט פארק אחרי החמישייה. סלאח/GettyImages, David S. Bustamante/Soccrates

צפו בתקציר הניצחון של לידס על סאות'המפטון

אימג'בנק GettyImages

קריסטל פאלאס - ליברפול (21:45, ספורט1)

ליברפול הרגישה שהיא חוזרת לעצמה אחרי שני ניצחונות רצופים על האפס בליגה והביטחון שלה בוודאי היה בשיא כשעלתה ליתרון כפול על ריאל מדריד באנפילד, אבל כידוע היא בסופו של דבר הובסה 5:2 באנפילד - מההפסדים הגדולים בתולדותיה - וכעת יורגן קלופ צריך לאושש את שחקניו לקראת המפגש מול החבורה של פטריק ויירה שבעשרת משחקיה האחרונים בכל המסגרות הצליחה לנצח רק את בורנמות'. פאלאס אחרי שתי תוצאות תיקו מול ברייטון וברנטפורד ובסיבוב הקודם חזרה מאנפילד עם נקודה, אבל הפסידה למייטירדס בכל ארבעת המשחקים האחרונים בהם אירחה אותם, כולל 7:0 בדצמבר 2020.

משחקים נוספים

אברטון - אסטון וילה (17:00)
לידס - סאות'המפטון (17:00)
ווסטהאם - נוטינגהאם פורסט (17:00)

משחקים נוספים:

אברטון - אסטון וילה 2:0
לאסטון וילה: אולי ווטקינס (63, פנדל), אמיליאנו בואנדיה (81).

לידס - סאות'המפטון 0:1
ללידס: ג'וניור פירפו (77).

ווסטהאם - נוטינגהאם פורסט 0:4
לווסטהאם: דני אינגס (70, 72), דקלאן רייס (78), מיקייל אנטוניו (85).

המחזור יימשך ביום ראשון כאשר טוטנהאם תארח את צ'לסי לדרבי לונדוני לוהט (15:30, ספורט1). מנצ'סטר יונייטד וניוקאסל ייפגשו גם כן ביום ראשון (18:30, ספורט1) בגמר גביע הליגה ועל כן הן ויריבותיהן המיועדות ברנטפורד וברייטון ישלימו את המחזור ה-25 בהמשך העונה.

המחזור יימשך ביום ראשון כאשר טוטנהאם תארח את צ'לסי לדרבי לונדוני לוהט (15:30, ספורט1). מנצ'סטר יונייטד וניוקאסל ייפגשו גם כן ביום ראשון (18:30, ספורט1) בגמר גביע הליגה ועל כן הן ויריבותיהן המיועדות ברנטפורד וברייטון ישלימו את המחזור ה-25 בהמשך העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully