וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הקללות לשופט וההרחקה: נס ציונה תזמן את אינברום לוועדת משמעת

23.2.2023 / 14:02

השחקן שספג השעייה מבית הדין צפוי לעונש נוסף גם מקבוצתו בעקבות הקללות: "דוגלים בספורטיביות ודרץ ארץ, מוקיעים את התנהגותו החמורה"

תקציר ניצחונה של הפועל ירושלים 0:1 על סקציה נס ציונה/ספורט1

אור אינברום, שחקנה של סקציה נס ציונה שספג אתמול (רביעי) עונש הרחקה משלושה משחקים בפועל ועוד שלושה על תנאי בבית הדין המשמעתי, יעמוד לדין פנימי גם בתוך המועדון והוא צפוי לעונש נוסף. בהודעה שהוציאה הסקציה נכתב: "לאור תוצאת ועדת המשמעת בהתאחדות לכדורגל ובעקבות התנהגותו של שחקן המועדון אור אינברום במשחק החוץ בשבת האחרונה בטדי נגד הפועל ירושלים, הוחלט במועדון לזמן את השחקן לועדת משמעת פנימית במועדון".

"אנו מדגישים כי מועדון הכדורגל סקציה נס ציונה דוגל בספוריטיביות ודרך ארץ ומוקיע את התנהגותו החמורה של השחקן". כזכור, עמד השחקן לדין לאחר שאמר "לך תזד**" לשופט המשחק אוהד אסולין וספג על כך כרטיס אדום ישיר.

אור אינברום סקציה נס ציונה אחרי האדום. דני מרון
עלול להיענש גם על ידי הקבוצה. אינברום לאחר ההרחקה/דני מרון

בתוך כך נערכים בקבוצה למשחק הבית נגד מכבי תל אביב, שיערך בשבת הקרובה באצטדיון "שלמה ביטוח", בפתח תקוה. נכון להבוקר אזלו כל הכרטיסים ליציע המזרחי, שהוקצו כולם עבור אוהדי מכבי תל אביב והצהובים קיבלו עוד יציעים לרכישה גם ביציע המערבי. על פי קצב המכירה, מסתמן שכ-8,000 אוהדי מכבי יגיעו למשחק, ובסך הכל קרוב לעשרת אלפים צופים אמורים להיות בכל האצטדיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully