וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינברום הורחק מ-3 משחקים, קנסות למכבי ת"א, מכבי חיפה ובית"ר

עודכן לאחרונה: 22.2.2023 / 20:59

קשר נס ציונה נענש על האדום שספג מול הפועל ירושלים, בית"ר נקנסה ב-20 אלף ש"ח בעקבות הדלקת זיקוק, 30 אלף קנס לירוקים על הדלקת אבוקות

תקציר ניצחונה של הפועל ירושלים 0:1 על סקציה נס ציונה/ספורט1

סקציה נס ציונה נמצאת במצב קשה מאוד בתחתית ליגת העל ואם לא די בהפסד האחרון מול הפועל ירושלים, הקבוצה איבדה שני שחקנים בגלל הרחקות: אלמוג בוזגלו ואור אינברום, שהיום (רביעי) הורחק על ידי בית הדין משלושה משחקים בפועל - כלומר שני משחקים בנוסף למשחק האוטומטי.

אינברום טען בבית הדין שהוא לא התכוון להעליב את השופט אוהד אסולין ואמר: "לא התכוונתי לשופט, התכוונתי לעצמי. זרקתי קללה באוויר. השופט היה עם הגב אליי. יש וידאו של האירוע אך הוא לא ברשותי כרגע". הדיין ישראל שמעוני לא התרשם מהטיעון של אינברום והרחיק אותו בנוסף גם משלושה משחקים על תנאי אם מקרה דומה יחזור על עצמו".

אור אינברום סקציה נס ציונה אחרי האדום. דני מרון
שלושה משחקים בחוץ. אור אינברום/דני מרון

* בית"ר ירושלים נקנסה ב-20 אלף שקלים בעקבות זיקוק שנורה רבע שעה לפני פתיחת המשחק. הדיין עו"ד גיורא לנדאו כתב: "מדובר בהרשעה מספר 17 של הנאשמת העונה. האמצעי המדובר יכול להיות, בשימוש לא נכון, מסוכן עד מאוד עם פוטנציאל פגיעה קשה".

* מכבי תל אביב ספגה קנס של 7,000 שקלים בעקבות השלכת הכוסות מהיציע במשחק מול הפועל באר שבע. הקבוצה ספגה קנס של 5,000 שקלים על אירוע נוסף של השלכת חפצים מול מכבי נתניה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אוהדי בית"ר ירושלים. דני מרון
שוב נענשו. אוהדי בית"ר/דני מרון

* מכבי בני ריינה נענשה בעונש רדיוס על תנאי של משחק אחד עד לתום העונה ובקנס של 15 אלף שקלים בעקבות כוס שפגעה בגבו של הקוון. במועדון איתרו את המשליך והבהירו לבית הדין כי היה זה ילד בכיתה ו'.

* מכבי חיפה נקנסה ב-30 אלף שקלים בעקבות הדלקת אבוקות ביציע המזרחי במשחק מול הפועל חדרה.

* עירוני קרית שמונה הורשעה בסעיף של פגיעה על ידי אוהדים ונקנסה ב-15 אלף שקלים, לאחר שכמה מאוהדיה ירקו על מנהל הפועל תל אביב סלים טועמה.

* הפועל ירושלים ספגה קנס אוטומטי של 9,000 שקלים בעקבות איחור של דקה לעלייה בפתיחת המחצית השנייה במשחק הביתי מול מכבי נתניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully