וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתרון למשבר? שחקני מכבי חיפה ערכו גיבוש בסימולציית טיסות

23.2.2023 / 13:29

הצוות המקצועי ביטל את האימון והחליט לקיים פעילות שונה לירוקים. שחקן: "יודעים שאנו בתקופה הכי גרועה בשנים האחרונות". קורנו יוצר לבכר דילמה, אצילי ומוחמד אמורים לשוב להרכב

תקציר: מ.ס. אשדוד - מכבי חיפה 1:3/ספורט1

זה לא סוד שמכבי חיפה במשבר. אחרי ניצחון בודד בחמשת המחזורים האחרונים בליגת העל, בצוות המקצועי מחפשים פתרונות כבר שבועות ארוכים, והיום (חמישי) החליטו להוציא את השחקנים ליום גיבוש ייחודי.

הירוקים החליטו לבטל את האימון ובמקום זאת הוציאו את השחקנים למתחם הסינמה סיטי בגלילות, שם הופתעו כשנכנסו לסימולציית טיסות. בצוות מקווים ששבירת השגרה תשחרר מעט את השחקנים לקראת המשחק החשוב נגד בית"ר ירושלים (שבת, 20:00): "אין ספק שזה משחק סופר קריטי", אמר שחקן במכבי חיפה לפני היציאה ליום הגיבוש, "אנחנו יודעים שאנחנו בתקופה הכי גרועה שלנו בשנים האחרונות, אבל יש פה חדר הלבשה מגובש שייצא מזה ביחד".

ברק בכר מאמן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
מחפש פתרונות יצירתיים למשבר. ברק בכר/מאור אלקסלסי

בפן המקצועי, בחיפה עדיין לא יודעים אם פייר קורנו יהיה כשיר למפגש עם הקבוצה מהבירה, אולם ההערכה היא שהמגן השמאלי בכל מקרה יעמוד לרשותו של המאמן ברק בכר במשחק נגד מכבי נתניה. הצרפתי התאמן אתמול בצד, היום כמובן לא התאמן עקב היציאה לפעילות, והחלטה בנוגע להכללתו בסגל לשבת תתקבל רק אחרי האימון של שישי.

בכל אופן קורנו לא אמור לפתוח נגד בית"ר, ובשל כך בכר מתלבט גם הפעם לגבי המערך. רז מאיר או שון גולדברג עשויים לעלות בעמדת המגן השמאלי בחולייה של ארבעה שחקני הגנה, או שלחילופין, דולב חזיזה ימשיך באגף בשיטה של שלושה בלמים. עלי מוחמד ועומר אצילי צפויים לשוב להרכב.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully