וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "אצילי? כל שחקן צריך להוכיח את עצמו"

22.2.2023 / 17:10

מאמן מכבי חיפה ערך מסע"ת לקראת בית"ר ירושלים, התייחס לספסול של הכוכב שלו וגם לתקופה הרעה: "צריכים להיות הרבה יותר טובים, השחקנים יודעים את זה". על הדעיכה של פיירו: "הוא היה פצוע ולא התאמן במאה אחוז"

תקציר: מ.ס. אשדוד - מכבי חיפה 1:3/ספורט1

מכבי חיפה חזרה למסלול הניצחונות כשניצחה את עירוני קרית שמונה לפני שבוע וחצי, אבל בשבת האחרונה הובכה בהפסד החוץ 3:1 למ.ס. אשדוד ובמאזנה ניצחון בודד בחמישה משחקים. למזלה היא עדיין מקדימה את הפועל באר שבע בארבע נקודות ואת מכבי תל אביב בחמש, אבל מודעת לכך שלפניה שבוע חשוב במיוחד - בשבת תארח את בית"ר חרושלים, כעבור שלושה ימים את מכבי נתניה בגומלין רבע גמר גביע המדינה ובשני הבא (6 במרץ) תארח את הדרבי נגד הפועל חיפה.

בהפסד באשדוד לא עמד על הקווים ברק בכר שריצה עונש הרחקה, אבל המאמן ישוב לספסל בשבת מול בית"ר ירושלים ולקראת המשחק הוא התייחס היום (רביעי) במסיבת העיתונאים להפסד באשדוד: "ידענו שזה לא יספיק מול קבוצה כמו אשדוד, בבית שלה, התחלנו לא טוב. לרדוף אחרי אשדוד כ"כ מוקדם במינוס 2 זה לא קל למרות שכמעט חזרנו והשווינו. צריכים להיות הרבה יותר טובים, השחקנים יודעים את זה, מאמין שעם קצת ביטחון נעשה את הדברים יותר טוב"

ברק בכר מאמן מכבי חיפה. שלומי גבאי
"אצילי? כל שחקן צריך להוכיח את עצמו". בכר/שלומי גבאי

בכר הוסיף: "השנה הזאת שונה מכל הבחינות, היה את ליגת האלופות, פגרה, דברים שלא קורים בעונה רגילה. אנחנו עדיין מקום ראשון ופער של ארבע נקודות. למרות הכל, אני כן אופטימי ומאמין במה שיש, ברור שצריך לעשות שינוי וזה לא קורה ביום אחד"

על אצילי: "כל שחקן שמשחק במכבי חיפה צריך להוכיח את עצמו. יש תחרות, דיא לא הגיע על תקן מושיע אלא כדי לעזור לקבוצה, יש לו אתה יכולות. אצילי מצוין, לא סתם שחקן העונה, צריכים את כולם וניתן את הביטחון לכולם. נרצה להרוויח שחקנים, את אצילי, ברור שהוא נותן הרבה מספרים לקבוצה".

עוד בוואלה!

רוצים להוזיל הוצאות משפחתיות? חבילת סלולר משתלמת במיוחד!

לכתבה המלאה
פרנזי פיירו שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
פיירו היה פצוע ולא התאמן מסודר"/מאור אלקסלסי

על פיירו: "פיירו היה פצוע. גם במשחק האחרון לא היה 100 אחוז ולא התאמן מסודר. דוד ואצילי פחות מביאים מספרים לאחרונה, כשהקבוצה לא ביכולת טובה קשה להביא את היכולת של השחקנים"

על הפציעות של קורנו וסאן מנחם: "לא הכי אידאלי שאין לך שני מגנים שמאליים טבעיים, אבל זה לא קשור לעמדה ספציפית, כל הקבוצה לא נראית טוב. כששון שיחק מגן הוא עשה את העבודה בסדר גמור, יש בעיה של יכולת, שחקנים עם קצת פחות ביטחון. כרגע הפעולות האחרונות לא מספיק טובות, הדברים האלה יכולים להשתנות וכשזה יקרה תראו קבוצה שמייצרת יותר מצבים, כובשת ומנצחת"

"לא הייתה לקורנו פציעה חמורה, ביקש לעבור טיפולים בצרפת. הוא בדרך לפה, נישב איתו, הפידבק של השחקן זה הכי חשוב. כנראה שבשלישי הוא יהיה חלק מהסגל"

שון גולדברג התייחס לירידה ביכולת של מכבי חיפה: "במשחקים האחרונים אנחנו נראים פחות טוב, זה חלק מעונה מאוד ארוכה, זה לגיטימי. המטרה שלנו היא לצמצם את זה ולצאת לדרך חדשה כמה שיותר מהר. אם היינו יודעים מה הבעיה היינו מתקנים אחרי משחק אחד, עושים הכל גם באימונים וגם במשחקים כדי לשפר ולחזור ליכולת שהראינו. יש הרבה מרכיבים שגורמים לנו להיראות פחות טוב, יש אילוצים כמו המגנים השמאליים שחסרים".

על המפגש מול בית"ר: "המשחקים בין בית"ר לחיפה פיקנטיים ומעניינים, צריכים את הקהל איתנו, שמחים שהוא איתנו בתקופות הטובות והפחות טובות, מאוד רוצים להחזיר לו על המגרש. לכל משחק באים כדי לנצח ולהיראות הכי טוב, זה לא קורה במשחקים האחרונים אבל זה קורה לקבוצות הכי טובות בכל העולם"

"בית"ר ירושלים קבוצה טובה במומנטום חיובי עם התקפה טובה, אבל מסתכלים על עצמנו, אנחנו קבוצה מצוינת ונרצה להראות את זה במשחק הקרוב. לקבוצה יש תקופות כאלה, מכבי חיפה בתקופה טובה בשנים האחרונות ואנחנו עדיין בה, אלה רק משחקים בודדים שבהם פחות הולך. יש תלכיד מצוין שעוד יראה מה הוא יודע"

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully