וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון דרמטי לאנאדולו על וילרבאן, 70:80 לברצלונה על מונאקו

קלייברן הוביל את אלופת אירופה ל-89:90 בצרפת, הקטלאנים ניצחו בקרב הצמרת. אולימפיאקוס הכניעה 85:92 את ולנסיה, בלאט לא קלע בניצחון אלבה בבלגרד על הכוכב האדום

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 24.2/ספורט1

המחזור ה-25 ביורוליג הסתיים הערב (שישי) כשבמוקד הניצחונות של ברצלונה על מונאקו ושל אולימפיאקוס על ולנסיה. במשחק המוקדם הפתיעה אלבה ברלין בבלגרד את הכוכב האדום והאלופה המכהנת אנאדולו אפס ניצחה בצרפת את וירלבאן בתום דרמה גדולה.

הכוכב האדום בלגרד - אלבה ברלין 87:72

הסרבים עצרו את רצף ההפסדים בשבוע שעבר עם ניצחון חוץ גדול על מכבי תל אביב, אבל התקוות להשתחל לטופ 8 ספגו מהלומה עם הפסד ביתי לאלבה ברלין, נועלת הטבלה ביורוליג שהגיעה לבלגרד ללא יובל זוסמן שנפצע בכתף וייעדר בשבועות הבאים והצליחה לעצור רצף של שישה הפסדים ביורוליג. תמיר בלאט שיחק 14 דקות ולא קלע, כן מסר 3 אסיסטים וגם איבד 3 כדורים, אבל מאודו לו עם 24 נקודות הוביל את אלבה לניצחון במחצית שנייה מרשימה מאוד, בייחוד רבע אחרון פנטסטי שהסתיים ב-11:27 לאורחים.

וילרבאן - אנאדולו אפס 90:89

ההפסד לאולימפיאקוס הוריד את אלופת אירופה למקום ה-11 בטבלה ערב המחזור וכוכבי הקבוצה ידעו שהם לא יכולים להרשות לעצמם הפסד נוסף מול המדורגת לפני אחרונה. אחרי שבמחצית וילרבאן עוד הוליכה 45:49 בזכות 31 נקודות ברבע השני, אנאדולו עצרה את המקומיים על 12 נקודות בלבד ברבע השלישי, קלעה 27 באותן 10 דקות וחשבה שכך הכריעה את המשחק, אלא שהצרפתים עשו לאנאדולו את אותו הדבר בדיוק, קלעו 23 מול 11 בלבד של הטורקים ועלו ליתרון 83:84 לפני שלוש הדקות האחרונות. אנטה ז'יז'יץ' וקלייברן איבדו כדורים, לארקין התחיל להחטיא את הזריקות ומהצד השני ננדו דה קולו שקלע 20 נקודות עשה שמות מתחל לסל, אבל הטורקים ניצלו מהפסד רביעי ברצף בזכות חמש קליעות עונשין של קלייברן, שגם סיפק חטיפה בפוזישן האחרון במשחק. קלייברן סיים עם 20 נקודות ולארקין קלע 16, אלייז'ה בראיינט תרם שלשת קלאץ' בין 14 הנקודות שלו לזכות אנאדולו.

וויל קלייברן, שחקן אנאדולו אפס. Huseyin Yavuz / dia images, GettyImages
הוביל לניצחון דרמטי בצרפת. קלייברן/GettyImages, Huseyin Yavuz / dia images

וירטוס בולוניה - באסקוניה 83:88

ההתקפה הטובה במפעל נתקעה על 75 נקודות במחזור הקודם, אז הפסידה לז'לגיריס, והיום 83 נקודות שלה לא הספיקו באיטליה והיא פספסה הזדמנות להתקרב אל עבר הבטחת הטופ 8. האיטלקים, שגם הם לא ויתרו על עלייה לשלב הבא, נהנתה מ-17 נקודות ו-7 אסיסטים של מילוש תאודוסיץ', גם מרקו בלינלי בלט עם 15. רוקאס גידראיטיס הוביל את קלעי הבאסקים עם 25 נקודות.

ולנסיה - אולימפיאקוס 92:85

הניצחון הדרמטי על פנאתינייקוס בשבוע שעבר - השישי בשבעת משחקי היורוליג האחרונים שלה - הקפיץ את ולנסיה למקום השמיני, אבל מול המוליכה לא יכלה (לשמחתה של מכבי תל אביב). היוונים סופרים כבר שבעה ניצחונות רצופים והם למעשה נקמו על ההפסד 83:82 בסיבוב הראשון, משחק שהוכרע עם קליעת עונשין של כריס ג'ונס בשניות הסיום. קוסטאס פאפאניקולאו הוביל את קלעי אולימפיאקוס עם 22 נקודות, סשה וזנקוב תרם 20.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
מייק ג'יימס, שחקן מונאקו. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
לא הצליח להכניע את ברצלונה. ג'יימס/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

ברצלונה - מונאקו 70:80

קרב הצמרת המרתק בקטלוניה בין שתי קבוצות שנאבקות על יתרון ביתיות בהצלבה וחולמות להדביק את המוליכה אולימפיאקוס, הסתיים בניצחון משכנע של הקטלאנים שהובילו כמעט לכל אורך המשחק בדרך לניצחון רביעי ברציפות ביורוליג. תומאש סטרונסקי עם 15 נקודות הוביל את קלעי ברצלונה, אבל גם קורי היגינס ויאן וסלי בלטו עם 12 נקודות כל אחד. ג'יימס עם 14 נקודות סיים כקלע המוביל של הצרפתים.

מחזור 26 ביורוליג

באיירן מינכן - הכוכב האדום בלגרד
ברצלונה - ז'לגיריס קובנה
פנאתינייקוס - אנאדולו אפס
פרטיזן בלגרד - אלבה ברלין
מונאקו - מכבי תל אביב
פנרבחצ'ה - וירטוס בולוניה
וילרבאן - ריאל מדריד
באסקוניה - ולנסיה
מילאנו - אולימפיאקוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully