וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוכב הצעיר נחשד בקשר למעורבות ברצח - ומיד קלע 41 נקודות

עודכן לאחרונה: 23.2.2023 / 11:53

ברנדון מילר, שאמור להיבחר בטופ 5 של דראפט ה-NBA הקרוב, הודה שהביא לחברו למכללת אלבמה אקדח ששימש לרצח אישה בת 23. מספר שעות לאחר החקירה, קבע שיא קריירה. מאמנו: "הוא נקלע למקום הלא נכון בזמן הלא נכון". בארה"ב כעסו: "זה לא חמור מספיק?"

ביצועיו של ברנדון מילר/מתוך טוויטר

ברנדון מילר סיפק הלילה (בין רביעי לחמישי) את המשחק הטוב ביותר בקריירה הצעירה שלו, כשהמטיר 41 נקודות על הראש של דרום קרוליינה - הישג נאה לכל הדעות, אך הוא יוצא דופן עוד יותר בהתחשב בנסיבות.

כלל לא היה בטוח האם אחד מכוכבי מכללת אלבמה יוכל לקחת חלק במשחק, שכן 24 שעות קודם לכן הוא נחקר במשטרה, כחלק מפרשת רצח. חברו לקבוצה דריוס מיילס מואשם בהריגה של ג'מיי האריס בת 23 בקמפוס, באירוע שהתרחש לפני קצת יותר מחודש, ומילר הודה אמש בחקירה כי הוא היה זה שהביא את האקדח לזירה - האקדח שהרג את קורבן הרצח. הכדורסלן הצעיר לא היה בזירה בזמן האירוע - הוא נסע משם, ושמשת מכוניתו אף נופצה בזמן שנמלט.

עוד בוואלה!

הלייקרס מתכוננים לשורה של "משחקי 7", קרי ייעדר עוד שבוע לפחות

לכתבה המלאה

מתברר כי ההודאה הזו לא סיבכה את מילר משפטית. בתקשורת האמריקאית שוחחו עם אחד הבלשים, שנשאל מדוע הכדורסלן שוחרר אחרי העדות שסיפק, ואמר: "קשה לי לענות על השאלה הזאת. לא יכולנו להאשים אותו בשום דבר".

"אי אפשר לשלוט בכל דבר שמישהו עושה מחוץ לאימון", אמר מאמן אלבמה, נייט אואטס. "אף אחד לא ידע מה יקרה. הם חבורת נערים בקולג'. ברנדון מעולם לא הסתבך, הוא פשוט נקלע למקום הלא נכון בזמן הלא נכון".

ווסטברוק הוצג, הקליפרס מאושרים: "נאפשר לראס להיות ראס"
הבכורה תהיה מול יאניס? "דוראנט עשוי לשחק כבר בראשון במילווקי"
שיתוף הפעולה עם לברון מתקרב? "ברוני ג'יימס צפוי להיבחר 10 בדראפט"

שלוש שעות וחצי לפני המשחק מול דרום קרוליינה, הוציאו במכללה הודעה לעיתונות, בה נכתב: "אנחנו ממשיכים לשתף פעולה עם רשויות החוק. בהתבסס על המידע שיש בידינו, ברנדון מילר לא נחשב חשוד, הוא רק עד שמשתף פעולה עם החוקרים".

אז מילר (20, 2.06 מ') שיחק - ועוד איך שיחק, כשקבע את שיא הנקודות (14 מ-25 מהשדה, 6 מ-13 ל-3, 7 מ-8 מהעונשין) לשחקן בשנתו הראשונה באלבמה. הוא אחראי גם על הסל שכפה הארכה, 4.1 שניות לסיום הזמן החוקי, ואז גם לסל הניצחון, 0.9 שניות לסיום ההארכה, בערב שכלל גם 7 ריבאונדים, 3 חטיפות, 2 חסימות וקללות מצד אוהדי המארחת. "תכלאו אותו!" צעקו חלק מהם. "הוא אשם!" קראו אחרים.

מאמנו של מילר התמוגג מההופעה. "הוא אחד הילדים הכי חזקים מנטלית שאי פעם אימנתי", אמר אואטס. "אני לא מופתע שהוא הגיע מוכן ושיחק כפי שהוא שיחק. זו יכולה היתה להיות הסחת דעת, אבל הוא פשוט הופיע".

לא כולם חלקו את ההתמוגגות הזאת. פרשן המכללות הוותיק דיק וייטל נותר המום: "אני בשוק מהציטוטים שיצאו ממכללת אלבמה, ובשוק גדול עוד יותר שמילר שיחק. האם להביא אקדח לחבר לקבוצה שמעורב בפרשת רצח זה לא חמור מספיק?"

ב-28 משחקים העונה, העמיד מילר ממוצעים מצוינים של 19.5 נקודות (46.6 אחוז מהשדה, 43.1 אחוז ל-3, 83.3 אחוז מהקו), 8 ריבאונדים ו-1.9 אסיסטים למשחק. לפי NBADRFT, הוא מועמד להיבחר במקום השלישי של דראפט ה-NBA הקרוב, וכרגע, לא נראה שהפרשה הקשה משפיעה על כך. במוק דראפט האחרון של ESPN, דורג מילר רביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully