וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלייקרס מתכוננים לשורה של "משחקי 7", קרי ייעדר עוד שבוע לפחות

דייויס יודע שמעתה "חייבים לנצח כל משחק", ראסל אופטימי: "איתו ועם לברון, הכל אפשרי". כוכב הווריירס ייבדק מחדש בשבוע הבא

פגרת האולסטאר חלפה עברה, וכעת נערכת לוס אנג'לס לייקרס ליישורת האחרונה של העונה. לברון ג'יימס וחבריו מדורגים כרגע במקום ה-13 במערב עם מאזן של 32:27, מרחק שני משחקים מאוקלהומה סיטי המדורגת עשירית, במקום המוביל לפליי-אין, ושלושה משחקים וחצי מדאלאס, המדורגת שישית.

"הכוונה שלנו היא להיות הגרסה הכי טובה של עצמנו מדי משחק", אמר המאמן דרווין האם, שיפגוש הלילה את גולדן סטייט. "המטרה הכי גדולה היא להגיע לפלייאוף. אם ניפול לפליי-אין, שיהיה, אבל אנחנו רוצים כרטיס מובטח".

קל, כמובן, זה לא יהיה: בתקופה הקרובה מצפים ללייקרס מפגשים מול יריבות ישירות על קרבות הפלייאוף במערב - תחילה גולדן סטייט ואז ממפיס, אוקלהומה סיטי, מינסוטה, שוב גולדן סטייט ושוב ממפיס. לכל הפסד תהיה משמעות גדולה עוד יותר.

"נצטרך לעזור לעצמנו ולנצח משחקים", אמר האם. "אי אפשר לסמוך על זה שקבוצות אחרות יפסידו, בזמן שאנחנו מפסידים. ננסה לשלוט במה שאפשר לשלוט".

לפני פגרת האולסטאר צירפו הלייקרס את דיאנג'לו ראסל, ג'ארד ואנדרבילט ומאליק ביזלי. הראשון נשמע אופטימי: "זה אפשרי, הכל יכול לקרות כשיש לך את לברון ואנתוני דייויס ואת הצוות המסייע שיש לנו. נצטרך לקחת את זה משחק אחר משחק".

"אנחנו חייבים לנצח בכל משחק", הודה דייויס. "כל המשחקים חשובים וכך נצטרך להתייחס לכל אחד מהם, כמו למשחק 7 בפלייאוף. אם נעשה מה שצריך, ניתן לעצמנו סיכוי די טוב".

ווסטברוק הוצג, הקליפרס מאושרים: "נאפשר לראס להיות ראס"
הבכורה תהיה מול יאניס? "דוראנט עשוי לשחק כבר בראשון במילווקי"
שיתוף הפעולה עם לברון מתקרב? "ברוני ג'יימס צפוי להיבחר 10 בדראפט"

שחקן לוס אנג'לס לייקרס לברון ג'יימס עם המאמן דרווין האם. רויטרס
יעמדו במטרה? האם ולברון/רויטרס

מי שלא ישחק הלילה מול הלייקרס הוא סטפן קרי, שהחמיץ את חמשת המשחקים הקודמים של גולדן סטייט וימשיך להיעדר בשל הפציעה ברגלו השמאלית. הכוכב הגדול ממשיך בשיקום, אולם רק בשבוע הבא הוא ייבדק שוב - ואז יוחלט מתי ישוב לפרקט. "בעתיד הקרוב אנחנו בלעדיו", הודה סטיב קר. "ניצחנו חמישה משחקים בלעדיו ואני מקווה שזה ימשיך כך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully