וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

15 נק' לים מדר בהפסד פרטיזן בלגרד, ריאל מדריד דרסה את ז'לגיריס

הגארד הישראלי השווה שיא קריירה ביורוליג, אך ראה את פנרבחצ'ה מנצחת בדרמטיות 94:97 את אוברדוביץ' וקבוצתו. הבלאנקוס נצמדו לאולימפיאקוס המוליכה עם 69:96 ביתי. דייויס ונאפייר (16 נק' כ"א) בלטו ב-76:78 על פנאתינייקוס שהפסידה בפעם הרביעית ברצף

תקציר: ריאל מדריד - טנריפה 77:88/ספורט1

המחזור ה-25 ביורוליג יצא לדרך הערב (חמישי) עם ארבעה משחקים, כולל הניצחון של מכבי תל אביב על באיירן מינכן ביד אליהו. במפגשים נוספים, ריאל מדריד דרסה את ז'לגיריס קובנה, מילאנו ניצחה בדרמטיות את פנאתינייקוס ובהמשך פרטיזן בלגרד תפגוש את פנרבחצ'ה.

ברנדון דייויס, שחקן מילאנו. Roberto Finizio, GettyImages
ניצחון שלישי ברציפות. דייויס/GettyImages, Roberto Finizio

מילאנו - פנאתינייקוס 76:78

שתי הקבוצות המאכזבות רשמו עד כה שמונה ניצחונות בלבד במפעל, כאשר לאילטקים יש משחק חסר. המארחת נקלעה לפיגור ברבע הראשון עם יכולת נהדרת של אקס מכבי תל אביב, דרק וויליאמס (21 נק'), אבל ברנדון דייויס (16 נק' ו-5 ריב') ושבאז נאפייר (16 נק' ו-5 אס') החזירו את מילאנו למשחק. בשוויון 76:76, ניקולו מלי נשלח לקו ודייק פעמים עם יתרון איטלקי, ודוויין בייקון פספס הזדמנות להשוות על הבאזר. ניצחון שלישי ברצף למארחת, הפסד רביעי ברציפות לפנא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
סרחיו רודריגס ריאל מדריד. GettyImages
נצמדו לאולימפיאקוס בפסגה. רודריגס/GettyImages

ריאל מדריד - ז'לגיריס קובנה 69:96

הליטאים נמצאים חזק במאבק על מקום בשמינייה הראשונה, ואחרי ניצחון בסיבוב הקודם על הבלאנקוס, הם פתחו טוב יותר את ההתמודדות עם הפעם וסיימו את הרבע הראשון ביתרון 22:24. מהרגע הזה, ריאל מדריד השתלטה על המשחק והתחילה לדרוס. דזנאן מוסה (17 נק') ו-וולטר טבארס (16 נק') הגדילו את ההפרש של אלופת אירופה לשעבר שנצמדה במקום השני לאולימפיאקוס המוליכה עם מאזן זהה של 17 ניצחונות מול 7 הפסדים. מכבי תל אביב יצאה המורווחת מההפסד של ז'לגיריס, לאחר שעקפה אותה בטבלה.

המחווה של פנרבחצ'ה - תעלה עם מדים שחורים לזכר קורבנות רעידת האדמה

פרטיזן בלגרד - פנרבחצ'ה 97:94

הקבוצה מבירת סרביה דוהרת לחלק העליון של היורוליג, והיא קיוותה שגם המפגש מול האקסית של מאמנה ז'ליקו אוברדוביץ', פנרבחצ'ה, יסתיים בתוצאה דומה. באחד המשחקים הטובים העונה ביורוליג, הדרמה המשיכה עד השניות האחרונות עם יתרון 92:95 לפנר שנהנתה מערב גדול של מרקו גודוריץ' (23 נק' ו-7 אס'). ים מדר רשם הופעה נהדרת עם 15 נק', 4 אס' וריבאונד ב-16 וחצי דקות עם אחוזים נהדרים מהשדה. זה לא הספיק לפרטיזן עם הפסד ראשון אחרי ארבעה ניצחונות רצופים. סקוטי ווילבקין וקבוצתו עם ניצחון שני ברצף תקעו יתד בשמינייה הראשונה.

ים מדר, שחקן פרטיזן בלגרד. Nikola Krstic, GettyImages
ערב יוצא מן הכלל של הגארד, הפסד מאכזב. מדר/GettyImages, Nikola Krstic

משחקי יום שישי:

הכוכב האדום בלגרד - אלבה ברלין
וילרבאן - אנדולו אפס
ולנסיה - אולימפיאקוס
וירטוס בולוניה - באסקוניה
ברצלונה - מונאק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully