וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשהמאמן האישי עושה קולות של שטיח: הבינה המלאכותית נכנסת לתחום הכושר

האם הבינה המלאכותית בדרך להפוך למאמן האישי שלנו? הכירו את "Oly" היא מערכת מבוססת בינה מלאכותית ובעזרת עזרים טכנולוגים לומדת לנתח את ההתקדמות שלך ולהתאים לך את האימונים באופן אישי, לרמת הקושי, השרירים הרצווים לעבודה, פציעות קודמות וכו'

שטיח כושר שמתקן אימונים. עדי עוז,
ככה זה נראה, ואתם עוד תשמעו ממנו/עדי עוז

לחץ נפשי ופיזי הוא אחד המגורמים הגדולים ביותר והשכיחים ביותר למחלות במאה ה-21, ולמרות המלצתם החוזרות של הרופאים אחוז קטן המאוכלוסיה באמת מצליח להתאמן באופן יום יומי. צוות של מעצבים במכללה למינהל מצאו פיתרון לכך- אפליקציה שתשמש כמאמן האישי שלך.

"Oly" היא מערכת מבוססת בינה מלאכותית ובעזרת עזרים טכנולוגים לומדת לנתח את ההתקדמות שלך ולהתאים לך את האימונים באופן אישי, לרמת הקושי, השרירים הרצווים לעבודה, פציעות קודמות וכו' כך שנוצרת חוויה שמסירה את כל המכשולים לפעילות גופנית יום יומית. האפליקציה שנשענת על אלגוריתם של טכנולוגיות שונות - Ai & motion capture, ומזהה את תנועות המתרגל בזמן אמת ונותנת פידבק מיידי, וכן מפתחת תכנית אישית בהתאם לקצב והיכולת של המתרגל.

תעשיית הכושר בעולם רק גדלה משנה לשנה, עם פתרונות אינסופיים ובעידן שבו כל אדם יכול להיות המאמן כושר שלך מהבית הפרטי שלו, לצרכן קשה להבין מה התוכנית המתאימה לו שתעזור לו להשיג את מטרותיו באופן אישי יחד עם מזעור פציעות עד כמה שניתן. הצוות בחר לחקור את תחום היוגה וראו כי 86% ממתרגלי היוגה, מדווחים על ירידה במתח, 69% מדווחים על עלייה חיובית בטמפרמנט ובמצב הרוח, 63% מדווחים שיוגה מניעה אותם נפשית להתאמן יותר ו-59% מדווחים על שיפור באיכות ובכמות השינה.

אם כך, יש סיבה לכך שתעשיית היוגה בפרט היא אחד מהענפים הצומחים ביותר והמספרים מוכיחים זאת. המספרים מדווחים על היקפים בשיעור של מעל 80 מיליארד דולר בשנה שחלפה.

אלחנן מנדל, יזם ומעצב רב תחומי, עדי עוז חייט יזם ומעצב גרפי, רותם רוז גליל יזמת ומאמנת הוליסטית. עדי עוז,
אלחנן מנדל, יזם ומעצב רב תחומי, עדי עוז חייט יזם ומעצב גרפי, רותם רוז גליל, יזמת ומאמנת הוליסטית/עדי עוז

רוב הפציעות קורות בשיעורים ציבוריים בהם מורים לא שמים לב או דרך סרטונים מאמנים, בגלל חוסר בדיוק שלא נקלט בעין של מאמן שנמצא מעבר למסך. הטכנולוגיה של המיזם מזהה נקודות בגוף שלך ולנתח אותם. הבינה לומדת אותך ויודעת להעלות לך כל פעם את מידת הקושי.הפתרונות הקיימים כיום בשוק מציעים מגוון אפשרויות - מהסטודיו השכונתי, להדרכות בזום ואימונים ב-YouTube אבל אף אחד מהם לא נמצא כי מספק את הצרכן בשגרת האימונים שלו.

צוות הסטודנטים במכללה למינהל, ערך מחקרים וסקרים רבים בקרב מתאמני יוגה והרוב המכריע מאמין שטכנולוגיה יכולה לעזור ולשפר את ההתפתחות ולשמר אורח חיים מאוזן. על ידי יצירת חווית יוגה ואימון מושלמת - בקצב, בזמן ובמרחב האישי שלך, חיבור בין בינה מלאכותית מתקדמת, דאטה ואנליטיקות לבין ידע מבוסס של 5000 שנות מסורת יוגה.

המיזם פותח כחלק מפרוייקט ה"האקסלרטור", בבית הספר לעיצוב וחדשנות במכללה למינהל בראשון לציון בהובלתו של ד"ר גוין סאס, דיקן בית הספר. האקסלרטור הוא תהליך פיתוח יצירתיות
מיוחד שפותח על ידי סאס ובו עוברים סטודנטים לתואר שני קורס ביזמות חדשנות ועיצוב ותוך כדי מפתחים מיזמים שבסופו מוצגים למשקיעים מצמרת התעשייה.

דיקן בית הספר לעיצוב וחדשנות, ד"ר גוין סאס: "במסגרת האקסלרטור של התואר השני בעיצוב יזמות וחדשנות, סטודנטים פיתחו תוכנית לפלטפורמה מבריקה מבוססת טכנולוגיות בינה מלכותית ו IOT המאפשר חווית יוגה מושלמת. מנטורים בכירים מהתעשייה ליוו את הסטודנטים עד לגמר הגדול בה הוצגו התוצרים למשקיעים, התוכנית לתואר שני מכשיר מנהלי חדשנות ויזמים והצוות של OLY זה עוד דוגמא נפלאה".

  • עוד באותו נושא:
  • שטיח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully