וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל חלאיפי בקשר עם טוכל, אך אמיר קטאר מעוניין במינוי זידאן

דיווח: נשיא פריז סן ז'רמן משוחח עם האקס ואנשיו לאור האפשרות שגאלטייה יפוטר במקרה של הדחה מליגת האלופות, אבל אופציית כוכב העבר הצרפתי קורצת יותר לשייח' תמים בן חמד אל ת'אני

תקציר ניצחונה של יובנטוס 0:2 על ספציה/ספורט1

סטיבן ג'רארד הוזכר אתמול (שלישי) כמועמד מפתיע לאימון פריז סן ז'רמן, אבל הבוקר כבר נטען ששני המועמדים המובילים להחלפת כריסטוף גאלטייה הם זינדין זידאן והאקס תומאס טוכל.

לטענת העיתונאי סנטי אאונה, נשיא פריז סן ז'רמן, נאסר אל חלאיפי, מכה על החטא בכך שפיטר את טוכל מתפקידו בדצמבר 2020 ונמצא בקשר יום-יומי עם הגרמני. כידוע, גאלטייה הוא עדיין מאמנה של פריז סן ז'רמן, אבל במועדון נערכים לאפשרות שהוא יסיים את תפקידו בקרוב - במקרה של הדחה מליגת האלופות אחרי ההפסד הביתי 1:0 לבאיירן מינכן במפגש הראשון בשמינית הגמר ואולי גם אם הקבוצה שוב תאבד נקודות בליגה הצרפתית.

כזכור, טוכל הוביל את פריז סן ז'רמן לזכייה בשתי אליפויות ואיתו הגיעה הקבוצה עד גמר ליגת האלופות ב-2019/20. נכתב שלא רק המאמן נמצא בקשר עם אל חלאיפי, אלא גם מספר ממקורביו ואנשי הצוות שלו.

זינדין זידאן מאמן ריאל מדריד (מימין) עם תומאס טוכל מאמן פריס סן ז'רמן. רויטרס
מתחרים על התפקיד./רויטרס

בנוסף דיווח אאונה כי חרף רצונו של אל חלאיפי להחזיר את טוכל, אמיר קטאר שייח' תמים בן חמד אל ת'אני מעוניין במינויו של זינדין זידאן. הצרפתי בן ה-50 לא אימן כלל מאז שסיים את הקדנציה השנייה שלו בריאל מדריד במאי 2021 והוא חלם להתמנות למאמן נבחרת צרפת בתום המונדיאל בקטאר, אלא שדידייה דשאן בסופו של דבר האריך את חוזהו ב-2026 וכעת אופציית פריז סן ז'רמן בהחלט על הפרק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully