וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוך שתי דקות: כל הכרטיסים לגמר גביע האתגר נמכרו

עודכן לאחרונה: 21.2.2023 / 18:14

אוהדי מכבי תל אביב בכדורעף עטו על המעמד ההיסטורי של קבוצתם, והדרייב אין יהיה מלא עד אפס מקום. המשחק הוקדם ל-5.3, הגומלין ביוון ייערך ב-15.3

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 21.2/ספורט1

מכבי תל אביב פתחה היום (שלישי) את מכירת הכרטיסים שלה למשחק הראשון בגמר גביע האתגר מול אולימפיאקוס. המכירה שנפתחה בשעה 17:30 הסתיימה תוך שתי דקות, כאשר הקהל הצהוב רכש את כל הכרטיסים למשחק ההיסטורי של קבוצת הכדורעף.

המשחק, שייערך באולם הדרייב אין של הפועל תל אביב בכדורסל, הוקדם הבוקר באישור של התאחדות הכדורעף האירופאית והיוונים בשלושה ימים, והוא יתקיים ב-5.3 בשעה 20:30 בהיכל שלמה בתל אביב. משחק הגומלין של הגמר ייערך ב-15.3 ביוון.


חדר בריחה: ערן זהבי חייב למצוא דרך לחזור לנבחרת ישראל
מכירת הפועל תל אביב לאמריקאים בסכנה? פיפ"א תדון שוב בתביעות העבר
פאבלו לאסו השיב בשלילה להצעת נבחרת ישראל

שחקני מכבי תל אביב כדורעף. רינת ורדי, אתר רשמי
בדרך להיסטוריה? שחקני מכבי תל אביב בכדורעף/אתר רשמי, רינת ורדי

אוהדי מכבי תל אביב עטו על הכרטיסים למשחק הגמר, זאת לאחר התעניינות רבה במסע האירופי הקסום של הקבוצה הישראלית במפעל, כאשר המועדון קבע מחיר אחיד של 35 שקלים למשחק.

ארגון המשחק בתל אביב דרש הערכות מיוחדות מבחינת המועדון הצהוב, מה שהיה כרוך בעלויות כספיות רבות. יו"ר אגודת מכבי תל אביב, דורון שיטרוק, פנה למוסדות הספורט בבקשה לסיוע כלכלי למשחק השיא של הקבוצה: "המסע האירופי החלומי של הקבוצה, ששם לראשונה את ישראל בקידמת הבמה הספורטיבית בכדורעף האירופאי, הכניס את האגודה לאתגר כלכלי בלתי צפוי וללא סיוע ותמיכה של מוסדות הספורט ברגעי האמת יהיה לנו קשה מאד להתמודד עם האתגר הכלכלי הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully