וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עופרי ארד הושאל לקייראט אלמטי הקזחית עד ינואר 2024

21.2.2023 / 16:29

בלמה של מכבי חיפה הצטרף באופן רשמי לקבוצה מקזחסטן עד אמצע העונה הבאה. שחקן הבית של הירוקים ישוב בתום ההשאלה שללא אופציית רכישה

תקציר: מ.ס. אשדוד - מכבי חיפה 1:3/ספורט1

בלמה של מכבי חיפה, עופרי ארד הושאל היום (שלישי) רשמית לקייראט אלמטי מהליגה הקזחית. כידוע, ארד שחיפש למצוא קבוצה מעבר לים המריא אתמול לקזחסטן וחתם רשמית על חוזה עד דצמבר 2023 אז תסתיים העונה בקזחסטן, ואז יצטרך להמתין עד ינואר כדי להירשם מחדש אצל הקבוצה מהכרמל. היום השיגו נציגיו של השחקן גלעד קצב ועידן כסיף סיכום סופי על כל הפרטים גם עם הקזחים וגם עם מכבי חיפה. ארד יושאל ללא אופציית רכישה, אך יהיה מדובר בהשאלה לא אופיינית שכן היא כאמור תסתיים בסוף חודש נובמבר, אז יחזור הבלם אוטומטית לירוקים, אך לא יוכל כאמור להירשם כיוון שיהיה מושאל לקזחים. לכן, יצטרף רשמית בחזרה רק בחודש ינואר.

ארד בן ה-24 גדל במכבי חיפה ושיחק רק בשורותיה, פרט לעונת השאלה אחת בהפועל רמת גן מהליגה הלאומית (ארבעה שערים ב-36 משחקים ב-2017/18). את המדים הירוקים לבש 142 פעמים וכבש שישה שערים בכל המסגרות, כשהוא היה שותף לשתי האליפויות האחרונות ובעונה שעברה גם לזכייה בגביע הטוטו ולפני כן באלוף האלופים. העונה איבד את מקומו בהרכב ונדחק ברוטציה, כשבליגה שיחק ארבע פעמים בלבד ובשלב הבתים של ליגת האלופות רשם 20 דקות במצטבר, בשתי הופעות כמחליף מול פריז סן ז'רמן ובנפיקה. בנבחרת ישראל הספיק הבלם לרשום שמונה הופעות, אחרי שעבר בכל הנבחרות הצעירות.


אשתו של עופרי ארד: "הוא עוד יחזור למכבי חיפה מהדלת הראשית"
רגל על הגז: העבר העשיר והעתיד השאפתני של קייראט
לא רק המנכ"ל: גם איש המשק של באר שבע מואשם בתנועה מגונה ליציע

עופרי ארד קייראט אלמטי. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
ישוב לירוקים באמצע העונה הבאה. ארד/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

ארד שיחק מול קייראט עם מכבי חיפה בניצחון 1:2 במוקדמות הליגה האירופית בספטמבר 2020, אבל נעדר בגלל פציעה מצמד המשחקים בסופם הפסידו הירוקים לאותה יריבה עונה לאחר מכן במוקדמות ליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully