וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק המנכ"ל: גם איש המשק של באר שבע מואשם בתנועה מגונה ליציע

עודכן לאחרונה: 21.2.2023 / 15:10

מסדר הנאשמים השבועי בבית הדין: ההתאחדות מעמידה לדין את מכבי ת"א, אנשי באר שבע, קרית שמונה ובית"ר ירושלים. ג'קי בן זקן נכח באזור סטרילי כשאינו רשום בטופס המשחק וצעק לצוות השיפוט "חבורה של אפסים"

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל באר שבע 0:1/ספורט 1

ההתאחדות הודיעה היום (שלישי) שתובע ההתאחדות ניר רשף החליט להעמיד את מכבי תל אביב, הפועל באר שבע, בית"ר ירושלים, סקציה נס ציונה וקרית שמונה לדין משמעתי, כמו גם אנשי באר שבע גיא פרימור ופנחס אוחנה ואת ליאור אינברום מנס ציונה.

בדו"ח השיפוט למשחק נהסוער נכתה שאחרי שער השוויון אוהדי הפועל באר שבע השליכו חזיז. קהל אוהדי מכבי תל אביב שישבו קרוב לספסל של באר שבע החלו לקלל ולירוק והשליכו כוסות שתייה. בתום המשחק זיהה השופט הרביעי את איש המשק של הפועל באר שבע, פמחס אוחנה, מבצע מספר פעמים תנועה מגונה לעבר אוהדי מכבי תל אביב.

מכבי תל אביב תעמוד לדין משמעתי בגין התנהגות בלתי הולמת של קהל אוהדים: מהיציע נזרקה מהיציע לכיוון הקוון, ובהמשך נזרקו כוסות שתייה. בסיום נורתה מחוץ לאצטדיון פצצת תאורה שנחתה על הדשא.

שחקני הפועל באר שבע עם השופט רועי ריינשרייבר. אריאל שלום
רתחו בסיום. באר שבע/אריאל שלום

ג'קי בן זקן יועמד לדין משמעתי בגין העלבת שופט: הוא נכח באזור סטרילי כשאינו רשום בטופס המשחק וצעק על עבר צוות השיפוט "חבורה של אפסים".

ליאור אינברום מנס ציונה יעמוד לדין משמעתי בגין העלבת שופט, מאחר שאחרי שלא נשרקה עליו עבירה הרים את ידו לעבר השופט ואמר לו "לך תזד**ן".

אוהדי קרית שמונה מאושמים בכך שירקו על סלים טועמה, מנהל הקבוצה בהפועל תל אביב. בית"ר ירושלים ובני ריינה על השלכת חפצים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully