וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השער שנפסל, הפנדל על שכטר: באיגוד השופטים מרוצים מהחלטות ה-VAR

עודכן לאחרונה: 21.2.2023 / 20:24

בר נתן וריינשרייבר קיבלו גיבוי מלא על ההחלטות המכריעות בתוספת הזמן במשחק של באר שבע מול מכבי תל אביב. הטענות של ברדה? "אין סיבה לכעוס"

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל באר שבע 0:1/ספורט 1

באיגוד השופטים מרוצים הבוקר (שלישי) מההתנהלות של שופט ה-VAR במשחק אמש (שני) דניאל בר נתן. באיגוד מסופקים משתי ההחלטות שקיבל בר נתן במהלך המשחק בין מכבי תל אביב להפועל באר שבע. הראשונה: פסילת השער של הפועל באר שבע, אחרי ששני שחקנים של הקבוצה היו בעמדת נבדל, ולמרות שלא נגעו בכדור, הם מנעו מאנריק סבוריט לנגוח ולהרחיק, ומכאן שההחלטה של בר נתן הייתה נכונה לגמרי.

הרבה שאלות נשאלו בנוגע לקריאה לריינשרייבר לראות את האירוע על אף שמדובר בעמדת נבדל, דבר שעל פניו אמור להיות מוכרע על ידי שופטי המסך. אבל הסיבה היא ששחקני באר שבע לא נגעו בכדור שהגביה הלדר לופס לרחבה, ומכאן שמדובר באירוע שיפוטי, והיה צריך לקרוא לשופט להמליץ על פסילת השער - ואכן כך נהג בר נתן.

בנוגע לטענות של באר שבע לפנדל על איתי שכטר - ריינשרייבר לא שרק לפנדל במגרש, ובר נתן על ה-VAR גיבה את ההחלטה שלו. אילו ריינשרייבר היה שורק לפנדל לטובת שכטר, לא בטוח שבר נתן היה פוסל את הפנדל, מאחר שיש נטייה של הוואר ללכת עם החלטות השופטים, וקריאה לשריקה לפנדל ייתכן שהייתה נשארת ולא מבוטלת על ידי שופט המסך.

צפו בהחלטה השנויה במחלוקת

השער של הפועל באר שבע מול מכבי תל אביב שנפסל בתוספת הזמן/ספורט1

בתוך כך איגוד השופטים קיבל בהכנעה את האמירות של ברדה בסיום, לפיהן "לא פוסלים שער כזה בתוספת הזמן במשחק עונה". לדברי גורמים באיגוד, "ביחס לתגובות שכבר ראינו על שערים שנפסלו, התגובה של ברדה, עד כמה שהיא לא רלוונטית לאירוע, היא אלגנטית, והלוואי שכולם היו מגיבים כמו שהוא מגיב תחת האמוציות. כבר ראינו לא פעם תגובות של גורמים בקבוצות שתקפו את השופטים בלי לראות בכלל את האירוע. במקרה הזה באר שבע כבר חגגה שוויון, וחשבה שהשער חוקי, וזה בסדר שהמאמן התבטא בצורה מינורית ואין סיבה לכעוס".

באיגוד הזכירו שלא מדובר בהחלטה טריוויאלית של בר נתן, על אף שהיא נכונה. גורם: "ראינו לא מזמן איך שופט ב-VAR עושה טעות קריטית ולא רואה אירוע ברור. לכן ברגעים כאלה צריך גם להגיד מילה טובה לשופט VAR שרואה דברים ויודע לתקן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully