וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האוהדת הסקסית מקטאר "עושה בושות" במסיבה הכי יוקרתית באנגליה

21.2.2023 / 0:01

איך "האוהדת הכי פרחה מקטאר" הגיעה למסיבה הכי נוצצת בבריטניה? איוונה נול הקרואטית, המוכרת בכינויה "האוהדת הסקסית", הוזמנה למסיבת האפטר פארטי היוקרתית של "ווג" אחרי פרסי הבאפ"טא, ונקטלה על הטעם הרע שלה

איוונה נול, אוהדת קרואטיה, מצטלמת בקטאר במהלך המונדיאל/אינסטגרם knolldoll

איוונה נול, הדוגמנית הקרואטית שידועה בכינוי "האוהדת הכי סקסית בקטאר" בזכות מעלליה במונדיאל, מצליחה להמשיך לגרור כותרות, שבועות רבים אחרי שנגמר הטורניר בדוחא.

מתברר שמי שהופיעה בכל מדורי הספורט במשך החודש של המונדיאל בקטאר, והוסיפה לעצמה מיליוני עוקבים באינסטגרם בזכות התלבושות הפרובוקטיביות שלה והמתיחות שלה עם הקטארים, הפכה לכוכבת מוכרת בכל העולם.

אתמול נול הקרואטית הוזמנה לאחת המסיבות היוקרתיות ביותר באנגליה, כשהתייצבה לאירוע ה"אפטר פארטי" של המגזין "ווג" אחרי טקס פרסי הבאפ"טא היוקרתי, האוסקר הבריטי. "תודה שהזמנתם אותי, כבוד גדול", כתבה הקרואטית.

מדובר במסיבה נוצצת, שבה נכחו לא רק העורכת המיתולוגית של "ווג" אנה וינטור, אלא גם שורה ארוכה של שחקנים ושחקניות מפורסמים, במאים ואנשי קולנוע, דוגמנים ודוגמניות, וגם נהג פורמולה 1 לואיס המילטון. לא ברור כיצד הוזמנה אך בקרב רבים השמלה החושפנית שהציגה הייתה "חסרת קלאס" ולא הולמת את המעמד היוקרתי והפאשניסטי.

השמלה של נול למסיבה של "ווג"

נול כידוע הייתה לפני הטורניר דוגמנית די אלמונית, שהתחרתה בתחרות יופי בקרואטיה, עם כ-400 אלף עוקבים באינסטגרם, וכעת יש לה כ-3.6 מיליון עוקבים, כאשר בחודש דצמבר אשתקד בזמן המונדיאל היו לעמוד שלה מעל למיליארד עמודים נצפים. את מירב העניין עוררה בזכות התלבושת החושפנית שלה, במדינה המוסלמית השמרנית.

היא ממשיכה בכל הכוח בהעלאת תמונות לחשבון שלה, ובאורח פלא, ממשיכה להישאר בתודעה ובכל כותרות הצהובונים, כולל מסיבות ובילויים עם לאונרדו די קפריו וכוכבי קולנוע. "איך האוהדת הכי פרחה מהמונדיאל מגיעה לאירוע קלאסי של ווג?", תהו מגיבים, בעוד נול צוחקת אחרונה, וממשיכה ליעד הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully