וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סולומון ריגש את הילד אוהד פולהאם שחלה בסרטן: "הוא עדיין לא נרגע"

אביו של האוהד החולה שיצא מבית החולים לאצטדיון וראה את שער הניצחון מקרוב, הודה לישראלי: "יום מדהים". השער שלו גם סייע למהמר לגרוף רווח נאה. באנגליה טוענים: "אם הוא ימשיך בכושר הזה, פולהאם תתקשה להשאיר אותו בעונה הבאה"

תקציר ניצחונה של פולהאם 0:1 על ברייטון משער של מנור סולומון/ספורט1

שער הניצחון הדרמטי של מנור סולומון ב-0:1 של פולהאם על ברייטון הוכיח ששחקן הכנף חוזר לעצמו אחרי תקופה לא פשוטה - אבל הייתה לו גם משמעות גדולה, כך מתברר, מחוץ למגרש.

מרטין פריי, אוהד שרוף של פולהאם, עשה את הדרך מלונדון לברייטון יחד עם בנו הצעיר החולה בסרטן, והשניים התמוגגו כשסולומון כבש את שער הניצחון בניגוד למהלך המשחק בדקה ה-88. אחר כך פריי דאג להודות לסולומון ברשתות החברתיות, כשתייג אותו בטוויטר וכתב: "אחרי תקופה קצרה בבית החולים בגלל זיהום שנגרם כתוצאה מטיפולי הכימותרפיה, זכיתי ליום מדהים עם הילד שלי", כתב פריי, "הוא נהנה מכל שנייה במגרש, ועדיין לא נרגע משער הניצחון של מנור סולומון".

פריי אף כתב ש"הניצחון הזה הוא חבל הצלה עבור הבן שלי. אני והוא כל כך התרגשנו יחד, אחרי זמן מה שלא התאפשר לנו להגיע למגרשים בגלל המחלה".

לשער של סולומון הייתה משמעות מיוחדת גם עבור חובב כדורגל בריטי שהימר על תוצאות המחזור בפרמיירליג. בזכות השער של סולומון, הוא גרף רווח של למעלה מ-1,300 ליש"ט.

עוד בוואלה!

"עצוב עבורי, מאושר עבורו": החיבוק האמיץ לסולומון ריגש את אנגליה

לכתבה המלאה

באנגליה ממשיכים להתרשם מהביצועים של סולומון, וב"דיילי מייל" טענו אתמול: "יהיה קשה לפולהאם להשאיר אותו בקבוצה אחרי שהעונה הנוכחית תסתיים, וההשאלה שלו משחטאר דונייצק תיגמר. אם הוא ישמור על הכושר הזה, מועדונים רבים ינסו להחתים אותו בקיץ. בכל מקרה, סיכוי נמוך שהוא יחזור לקבוצה האוקראינית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully