וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עצוב עבורי, מאושר עבורו": החיבוק האמיץ לסולומון ריגש את אנגליה

הפרגון של דה זרבי לסולומון המחיש את שותפות הגורל והצלקות מאוקראינה: "עברנו הרבה יחד, אני פשוט אוהב אותו". גם מאמן פולהאם התרגש עבור הישראלי, ו-BBC הפתיעו כשבחרו בו לאיש המשחק - למרות שנכנס בדקה ה-82

תקציר ניצחונה של פולהאם 0:1 על ברייטון משער של מנור סולומון/ספורט1

באנגליה הופתעו מהמחזה הדי נדיר אתמול (שבת) אחרי הניצחון 0:1 של פולהאם על ברייטון, בתום משחק דרמטי. ברייטון לחצה ושלטה, סיכנה את השער פעמים רבות, אבל ספגה בניגוד למהלך המשחק ממהלך מבריק של מנור סולומון בדקה ה-88, והפסידה. רוברטו דה זרבי, מאמן ברייטון, נראה כעוס ונסער בסיום, ותקף את השופט.

יחד עם זאת, הוא גם חיבק בחמימות את סולומון ופרגן לו מכל הלב על שער הניצחון המצוין, שהיה השער השני שלו בשני המשחקים האחרונים בפרמיירליג. "הוא היה השחקן שלי ואני אוהב אותו", אמר דה זרבי כשנשאל על החיבוק החם לסולומון, שקיבל תשומת לב מרובה מהתקשורת האנגלית, וחשף את שותפות הגורל בין השניים ששיתפו פעולה בשחטאר דונייצק כשפרצה המלחמה בין רוסיה לאוקראינה. "אני מאושר עבורו, ועצוב עבורי. בסופו של יום עברנו הרבה יחד, ואנחנו חברים טובים".

שחקני פולהאם חוגגים עם מנור סולומון. Warren Little, GettyImages
איש המשחק - למרות שנכנס בדקה ה-82. סולומון חוגג/GettyImages, Warren Little

גם מאמן פולהאם מרקו סילבה הילל את סולומון, והתרגש עבורו. "כבר דיברתי כמה פעמים על האיכות של מנור במצבי אחד על אחד. כשהוא קיבל את הכדור כולם ציפו שהוא יחתוך ימינה, אבל הוא עשה המהלך הבלתי צפוי וכבש שער נהדר", אמר סילבה, ושיבח את הישראלי: "הוא ראוי לזה, הוא מאוד חשוב עבורנו בשבועות האחרונים והוא בהחלט מתדפק על הדלת של ההרכב, אני מאושר עבורו כי מגיע לו ליהנות מרגעים שמחים בחיים אחרי השנה הקשה שעבר. אני משוכנע שיהיו לו עוד הרבה רגעים כאלה בשבילו".

סולומון קיבל מחמאות רבות גם בתקשורת האנגלית. הגדולה מכולם הייתה ב-BBC, שם הכתירו את סולומון לשחקן המצטיין של המשחק עם ציון של 7.8 - למרות שנכנס רק בדקה ה-82. "סולומון ממשיך להראות יכולות מסקרנות מול השער", ציינו שם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully