וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד ואנצ'לוטי מתרגשים מהכישרון העולה, עוד סערה סביב ויניסיוס

עודכן לאחרונה: 19.2.2023 / 9:22

האלופה צימקה מעט את הפער מברצלונה וראתה עוד נער מציג יכולת מעודדת, אנצ'לוטי אמר על אלברו רודריגס: "אדבר עליו עם ראול". וגם: הגועל סביב וינסיוס נמשך

שלושה ימים לפני המפגש הראשון עם ליברפול בשמינית גמר ליגת האלופת, ריאל מדריד רשמה אמש (שבת) ניצחון חשוב במירוץ האליפות עם 0:2 על אוסאסונה והצליחה לצמצם את הפער מברצלונה לחמש נקודות.

קרלו אנצ'לוטי קיבל בחזרה את ויניסיוס וטיבו קורטואה, כאשר קארים בנזמה לא נכלל בסגל בעקבות פציעה קלה ומנוחה לקראת המשחק באנפילד. במקומו, עלה רודריגו בחוד של הבלאנקוס לצד החלוץ הברזילאי ופדריקו ואלוורדה. הבלאנקוס לא נראו טוב ואוסאסונה כמעט כבשה, אלא שבדקה ה-78 ויניסיוס מצא את ואלוורדה ששבר את הקרח. בדקה ה-88 אנצ'לוטי נתן הזדמנות לאלברו הצעיר, שבתוספת הזמן רשם בישול יפה לאסנסיו.

אלברו רודריגס ריאל מדריד. רויטרס
שחקן העתיד של ריאל מדריד? אלברו חוגג עם אסנסיו/רויטרס

ויניסיוס לא הצליח למצוא את הרשת אומנם, אבל אנצ'לוטי התמוגג מהיכולת של הברזילאי ואמר לאחר המשחק: "הוא תמיד עושה את ההבדל. הוא היה יוצא מהכלל, פנטסטי. הוא לא מפסיק לרוץ, לא מפסיק לכדרר. יש לו המשכיות נפלאה".

על אלברו הצעיר, אמר המאמן: "אלברו? הוא שחקן עם הרבה איכויות. הוא גבוה, טכני ועם שליטה טובה. הוא היה גיים צ'נג'ר. הוא הולך לעזור לנו הרבה העונה. אדבר עם ראול (מאמן קבוצת הנוער) ונראה אם הוא יוכל להמשיך לשחק איתנו".

ב"אס" התייחסו למשחק המעודד של אלברו רודריגס, הספרדי-אורוגוואי, שלמעשה רשם שני בישולים, אבל אחד מהם נפסל. הוא הפך לשחקן השני הכי צעיר שמבשל שער, בגיל 18 ו-219 ימים, כשלפניו רק חאבי גרסייה. רק שלושה שחקנים ערכו בכורה בגיל צעיר יותר בריאל מדריד במאה ה-21: מוראטה, ויניסיוס ובורחה מיוראל.

בריאל זעמו מהיחס אל ויניסיוס, שבדקת הדומייה לפני המשחק ספג שוב קללות גזעניות מכוערות, שנשמעו היטב באצטדיון. טיבו קורטואה זעם: "כינו אותו בן ז*** בדקת הדומייה, שרו לו 'ויניסיוס מת', אתה רואה הורים עם ילדים מקללים אותו", אמר השוער הבלגי, "צריך להפסיק לחפש את ויניסיוס, ולהתחיל להסתכל על הקהל". וינסיוס עצמו צייץ: הקללות נמשכות, אבל גם הריקודים... נתראה בליברפול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully