וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפער ירד ל-5: ריאל מדריד גברה 0:2 על אוסאסונה

הבלאנקוס נהנו משערים של ואלוורדה (78) ואסנסיו (92) שצמצמו את ההפרש מברצלונה המוליכה לחמש בלבד, לפני המשחק של הקטלאנים מול קאדיס בראשון

תקציר: ריאל מדריד - אל הילאל 3:5/ספורט1

המחזור ה-22 בליגה הספרדית יצא לדרך אתמול (שישי) עם המשחק בין ג'ירונה לאלמריה, שסיפק חגיגת שערים אדירה. בשבת המחזור נכנס להילוך גבוה עם ארבעה משחקים, בראשם הניצחון ריאל מדריד על אוסאסונה. לפני כן, ריאל בטיס ניצחה 1:2 את ויאדוליד, סלטה חילצה שוויון דרמטי מסוסיאדד ומאיורקה ניצחה 2:4 את ויאריאל.

פדריקו ואלוורדה ריאל מדריד. רויטרס
ניצחון חוץ קשה וחשוב. ואלוורדה/רויטרס

אוסאסונה - ריאל מדריד 2:0

שלושה ימים לפני המפגש הראשון עם ליברפול בשמינית גמר ליגת האלופת, ריאל מדריד רשמה הערב (שבת) ניצחון חשוב במירוץ האליפות עם 0:2 על אוסאסונה והצליחה לצמצם את הפער מברצלונה לחמש נקודות.

קרלו אנצ'לוטי קיבל בחזרה את ויניסיוס וטיבו קורטואה, כאשר קארים בנזמה לא בסגל בעקבות פציעה קלה ומנוחה לקראת המשחק באנפילד. במקומו, עלה רודריגו בחוד של הבלאנקוס לצד החלוץ הברזילאי ופדריקו ואלוורדה. המחצית הראשונה התאפיינה בהרבה חוסר דיוק מצד שתי הקבוצות, ובעיקר הרבה עצבים מצד ריאל מדריד עם תלונות של שחקניה על יחס מחפיר של אוהדי הקבוצה הביתית לויניסיוס עם קריאות גזעניות. אנטה בודימיר בחן מספר פעמים את השוער הבלגי של ריאל, אבל קורטואה עמד במקום.

במחצית השנייה האלופה ניסתה למצוא את השער המיוחל, ובדקה ה-52 ויניסיוס כבר מצא את הרשת אחרי מסירה נהדרת של רודריגו, אבל השופט קבע כי היה נבדל של הברזילאי והתוצאה נותרה ללא שערים. כעבור עשר דקות מוי גומס בעט כדור חזק ושטוח אל עבר השער של קורטואה, ורק הקורה הצילה את הבלאנקוס מספיגה. ויניסיוס המשיך במהלך המחצית להחמיץ ולטעות בנגיעה האחרונה ברחבה. בדקה ה-78 הברזילאי הצליח למצוא את ואלוורדה במסירת רוחב טובה, והאורוגוואי כבש בנגיעה את ה-0:1 של האלופה. בתוספת הזמן (90+2) אלברו מרטין פריאס מצא את מרקו אסנסיו והספרדי בעט לפינה הרחוקה וחתם את תוצאת הסיום. 0:2 חשוב של ריאל מדריד שצמצמה את ההפרש מברצלונה לחמש נקודות, לפחות באופן זמני עד משחקה מול קאדיס.

עוד בוואלה!

"אם בלינגהאם יגיע וקרוס לא יפרוש, מודריץ' עלול לעזוב בקיץ"

לכתבה המלאה
ויניסיוס לצד דויד אלאבה ריאל מדריד. GettyImages
בהתקפה יחד עם ואלוורדה ורודריגו. ויניסיוס/GettyImages

מהלך המשחק

דקה 10: ויניסיוס ניצל טעות בהגנת אוסאסונה, אבל נעצר מול סרג'יו הררה שהרחיק לקרן.

דקה 15: בעיטה מחוץ לרחבת ריאל של אנטה בודימיר נהדפה טוב על ידי טיבו קורטואה.

דקה 17: פדריקו ואלוורדה קיבל כדור רוחב מדויד אלאבה ושחרר בעיטה חזקה מחוץ לרחבה של הררה, הבעיטה של האורוגוואי חלפה ליד העמוד של אוסאסונה.

דקה 43: בודימיר קיבל מסירת רוחב נהדרת בעט כדור שחלף ליד העמוד של קורטואה.

לוקה מודריץ' ריאל מדריד. GettyImages
התקשו למצוא את הרשת במחצית הראשונה, יצליחו בשנייה? מודריץ'/GettyImages

דקה 47: רודריגו קיבל כדור מאדוארדו קמאבינגה, השתחרר למצב בעיטה שחלפה ליד העמוד של הררה.

דקה 52: ויניסיוס קיבל כדור עומק פנטסטי מרודריגו, הקפיץ מעל הררה וכבש בקלות, אבל השער נפסל בעקבות נבדל של החלוץ במהלך.

דקה 53: הקצב הגבוה נמשך עם עקב של בודימיר שנעצר היטב בידיים של קורטואה.

דקה 60: בודימיר מצא את רובן גרסיה על סף הרחבה של קורטואה, השוער הבלגי קלט את הבעיטה של הקשר.

רודריגו ריאל מדריד. GettyImages
מרבים להחמיץ. רודריגו/GettyImages

דקה 62: מוי גומס השתחרר למצב בעיטה מחוץ לרחבה של ריאל, אבל הקורה הצילה את קורטואה מספיגה.

דקה 65: כדור גבוה הורחק והגיע ליון מונקאיולה שבעט מהאוויר קרוב לעמוד של קורטואה, אוסאסונה קרובה לכבוש.

דקה 74: ויניסיוס לא הצליח לנצל טעות נוראית בהגנת אוסאסונה, ניסה לעבור את הררה, אבל השוער הספרדי מנע מהברזילאי פעם נוספת לכבוש.

דקה 78: גול! מסירת רוחב של ויניסיוס מצאה את ואלוורדה שכבש בנגיעה לפינה הרחוקה של הררה והעלה את ריאל מדריד ליתרון 0:1!

פדריקו ואלוורדה ריאל מדריד. רויטרס
עשה את ההבדל. ואלוורדה/רויטרס

דקה 90+2: גול! אלברו רודריגס עלה להופעת בכורה במדיה הבוגרים של ריאל מדריד ובישל למרקו אסנסיו את השער השני, 0:2 לריאל מדריד!

מרקו אסנסיו ריאל מדריד. רויטרס
הוסיף את השני. אסנסיו/רויטרס
שחקני ג'ירונה חוגגים. Alex Caparros, GettyImages
שישה שערים, שישה כובשים שונים. שחקני ג'ירונה חוגגים/GettyImages, Alex Caparros

ג'ירונה - אלמריה 2:6

המפגש בין שתי העולות החדשות סיפק מבול של שערים, שבסיומו האוהדים המקומיים חזרו הביתה מאושרים. המארחת סיפקה להם מחצית ראשונה חלומית שהסתיימה ביתרון 0:4, בזכות שערים של ולנטין קסטייאנוס (8), ויקטור ציגאנקוב (34), רודריגו ריקלמה (36) וחאבייר הרננדס (43). אגב, לקסטייאנוס נפסל שער במחצית הראשונה שהיה יכול לקבוע תוצאה עוד יותר גבוהה.

לארגי רמאזני (67) ואל בילאל טורה (81) כבשו לאורחת האומללה במחצית השנייה, אך איבן מרטין (77) וכריסטיאן סטואני (79) דאגו להמשיך את חגיגת השערים עם שישה כובשים שונים עבור המנצחת.

דייגו ריקו ריאל סוסיאדד. GettyImages
מאבדים גובה. ריקו/GettyImages

ריאל סוסיאדד - סלטה ויגו 1:1

הבאסקים התאוששו מרצף של שלושה משחקים ללא ניצחון בכל המסגרות עם 2:3 על אספניול במחזור הקודם, ומול סלטה רצתה לעשות צעד נוסף אל עבר ריאל מדריד שבמקום השני. זה התחיל נהדר עבור סוסיאדד עם שער בדקה החמישית של מיקל אויארסבאל. שלושת הנקודות נראו כבר בכיס של הקבוצה הביתית אחרי שרנאטו טאפייה הורחק בדקה ה-75, אך בתוספת הזמן (90+3) רובין לה נורמאנד השווה בשער עצמי אומלל אחרי כדור רוחב של האורחת. אתלטיקו מדריד תוכל להתקרב לבאסקים לכדי שתי נקודות אם תנצח בראשון את אתלטיק בילבאו.

חואנמי ריאל בטיס. GettyImages
הפנים לרביעייה הראשונה. חואנמי חוגג את השער/GettyImages

בטיס - ויאדוליד 1:2

הקבוצה של מנואל פלגריני ממשיכה לנסות להיצמד לאתלטיקו מדריד ולרביעייה הראשונה והשיגה ניצחון קריטי מבחינתה ששומר אותה במרחק נקודה משם בעוד שהאקסית של שון וייסמן רחוקה ארבע נקודות מהקו האדום. חואנמי כבש כבר בדקה השנייה מבישול של קנאלס, שהחזיר את היתרון למארחת בפנדל בתוספת הזמן של המחצית הראשונה אחרי שלארין הלוהט קבע 1:1 בדקה ה-30.

משחק נוסף

מאיורקה - ויאריאל 2:4
למאיורקה: טינו קאדוורה (20), דניאל רודריגס (45, 56), ודאט מוריקי (63). לויאריאל: חוסה לואיס מוראלס (43), סמואל צ'וקווזה (50), מאנו טריגרוס (הורחק, 21).

שאר משחקי המחזור

אלצ'ה - אספניול
ראיו וייקאנו - סביליה
אתלטיקו מדריד - אתלטיק בילבאו
ברצלונה - קאדיס
חטאפה - ולנסיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully