וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה שיבח, ווקר ביקר: "שחקני ההתקפה היו צריכים להבקיע"

מאמן מנצ'סטר סיטי החמיא לשחקניו אחרי אחרי ה-1:1 בנוטינגהאם, אך הודה: "יותר מדי מצבים בטוחים לא נכנסו". המגן: "זו מכה, נקווה שיהיו תפניות שיעזרו לנו לסיים כאלופים"

תקציר: נוטינגהאם פורסט - מנצ'סטר סיטי 1:1/ספורטא1

מנצ'סטר סיטי מתקשה לעכל מה שקרה לה. בסיבוב הראשון אלופת הפרמיירליג דרסה 0:6 את העולה החדשה נוטינגהאם פורסט, משחק בו ארלינג הולאנד הבקיע שלושער, אבל אתמול (שבת) היא התארחה אצל פורסט בשבוע בו קבוצת התחתית איבדה את שני הבלמים המובילים שלה בידיעה שרק ניצחון יחזיר אותה לפסגה, אך ספגה שער דרמטי מרגלי כריס ווד, סיימה ב-1:1 והיא שוב בפיגור של שתי נקודות מארסנל שעדיין צריכה להשלים משחק חסר ויכולה שוב לברוח ל-5 נקודות יתרון בפסגה.

"אנחנו צריכים להיות טובים יותר מול השער ולנצל הזדמנויות", אמר בסיום המגן קייל ווקר אחרי שחבריו הרבו לפספס את מסגרת שערו של קיילור נבאס, להוציא את אותו ביצוע אדיר של ברנרדו סילבה בבעיטה מחוץ לרחבה שלא הספיק לניצחון, "יש לנו שחקנים איכותיים שצריכים לדעת לנצל את המצבים האלו".

ארלינג הולאנד, חלוץ מנצ'סטר סיטי. רויטרס
גם הוא החמיץ "שערים בטוחים". הולאנד/רויטרס

כשנשאל ווקר אם מדובר בביקורת נגד חבריו, השיב: "אני לא מאשים מאף אחד. אם לשחקני ההתקפה אין מזל או שהם לא מצליחים להבקיע, אז אנחנו, שחקני ההגנה, צריכים לשמור על ה-0:1 ולהחזיק מעמד עד שנשיג את שלוש הנקודות. אנחנו יודעים שזה לא מקובל, הצבנו סטנדרטים מאוד גבוהים בשנים האחרונות וכולם ציפו מאיתנו שננצח 0:5, אבל המשחק הזה נגמר ואנחנו נכין את עצמנו למפגש הבא".

עוד אמר ווקר: "השקענו המון מאמץ ביום רביעי נגד ארסנל וזו מכה שספגנו היום, אבל זה לא שהמאמץ היה לחינם. זה לא אידיאלי לאבד שתי נקודות, וכעת נקווה שעוד יהיו תפניות שיעזרו לנו לסגור את הפער ושנסיים את העונה כאלופים".

מאמנו, פפ גווארדיולה, נשאל על ההחמצות הרבות של שחקניו, בייחוד של ארלינג הולאנד שפספס שני מצבים קורצים ממטרים ספורים: "זה היה אחד המשחקים הכי טובים שלנו העונה, אבל איבדנו שתי נקודות. היו לנו מצבים פשוט אדירים, אלא שככה זה בכדורגל - אתה צריך להבקיע. עשינו כל מה שיכולנו והיינו צריכים להבקיע, היו לנו יותר מדי מצבים של שער בטוח שלא נכנסו".

סטיב קופר, מאמן המדורגת ה-13 בפרמייר, שיבח את חניכיו על כך שנצמדו לתכנית המשחק, אבל לא יכול שלא היה להודות שאלילת המזל הייתה לצדם: "התכנית שלנו הייתה להישאר קרובים ולנסות להפתיע בהזדמנות אחת שנקבל. אני מודה לשחקנים שהשיגו תוצאה חיובית מול הקבוצה הכי טובה בעולם. זו דעתי, מנצ'סטר סיטי זו קבוצה שכיף לצפות בה וללמוד ממנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully