וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה במכבי תל אביב, ביקורת על קטש: "ראו חוסר יכולת להשפיע"

עודכן לאחרונה: 17.2.2023 / 7:35

ההפסד להפועל ירושלים בגמר גביע המדינה לא מתקבל בקלות אצל הצהובים, התקופה הקרובה ביורוליג עשויה להכריע לגבי עתידו של המאמן ש"מתקשה למצוא פתרונות". קולסון: "לא נכנסנו לקצב, נהיה חייבים לגדול מהדבר הזה"

שחקני הפועל ירושלים חוגגים את הזכייה בגביע/טוויטר, JerusalemBasket

הלם במכבי תל אביב לאחר ההפסד בגמר גביע המדינה 68:61 להפועל ירושלים אמש (חמישי). אנשי הקבוצה יצאו מהארנה בבירה בזה אחר זה כשהפנים החתומות שלהם מספרת על הסערה שעוברת בפנים.

מכבי הציגה את משחק ההתקפה החלש ביותר שלה העונה, דווקא במשחק הגמר, ואולי לא במפתיע, שכן היריבה שלה נחשבת לאחת מקבוצות ההגנה האיכותיות שהכדורסל הישראלי ידע בשנים האחרונות. האכזבה אצל אנשי מכבי תל אביב הייתה כי לא נמצאו הפיתרונות בסגל הכל כך רחב שעומד לרשות המאמן עודד קטש כדי להכניע את ההגנה הירושלמית.

"הם משחקים הגנה חזקה, לא הצלחנו להיכנס לקצב שלנו, הרגשנו שעל המגרש שלנו אנחנו לא בקצב וזה הוציא אותנו מהעמדות הרגילות. זאת חוויה לימודית לכולנו, אפשר ללמוד מהפסדים ונצטרך לבנות על זה. לא היינו בקצב וזה פגע בנו בוודאות", אמר בונזי קולסון בסיום המשחק.

עודד קטש, מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"זה היה מביך ומשפיל". ביקורת על קטש/ברני ארדוב
ג'רל מרטין, שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
61 נקודות במשחק כל כך חשוב. מכבי מאוכזבת/ברני ארדוב

עיקר האשמה במשחק הופנתה בסיום המשחק באופן טבעי כלפי המאמן עודד קטש, אך עם זאת נראה שלמרות ההפסד הזה מעמדו המיידי לא נפגע.

"זה היה מביך ומשפיל", אמר אחד מאנשי מכבי תל אביב בדרכו למרכז, "ראו חוסר יכולת להשפיע ולמצוא פיתרונות, זה פשוט היה נראה רע. ירושלים לא התרגשה משום דבר שאנחנו עושים, הייתה שם כל הזמן, ולא ידענו להגיב. זה התפקיד של מאמן, למצוא את הפיתרונות הללו".

קטש עצמו לא ברח מאחריות, אבל במכבי הודו כי היה ברור שלא מצא את ההרכבים הנכונים לאורך כל המשחק, "הוא ניסה הרכבים עם סורקין, עם ניבו, עם מרטין, בלי מרטין, עם קולסון, בלי קולסון, עם ובלי בולדווין וגם עם לורנזו. כל הזמן ניסה לשנות, פשוט לא מצא מה עובד", סיכמו בקבוצה.

במכבי עוד סיפרו כי התקופה הקרובה תהיה מכרעת עבור עתידו של המאמן בקבוצה, "אסור לנו להיכנס למשבר בנקודת הזמן הזאת", אמר אחד מאנשי הקבוצה בשעות הקטנות של הלילה, "יש לנו מעבר לפינה סדרה של משחקים קריטיים ביורוליג. אם נדע להיכנס לפלייאוף, וניקח אליפות, אולי נוכל לשים את הכישלון הזה בגמר מאחורינו".

לורנזו בראון מכבי תל אביב. ברני ארדוב
סבל מכאבים עזים. בראון/ברני ארדוב
רפי מנקו מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מה לא עבד? מנקו והצהובים מתוסכלים/ברני ארדוב

במכבי תל אביב יחכו הבוקר כדי לבדוק את מצבו של הקרסול הפצוע של לורנזו בראון. הגארד נפצע במהלך הרבע השלישי של המשחק, אך המשיך לשחק ולא ויתר, אך היה נראה כאוב מאוד בסיום. בראון, בונזי קולסון וג'וש ניבו הם השחקנים היחידים שיצאו נקיים מהמשחק אמש מבחינת ביקורת, כשלאנשי הקבוצה יש לא מעט על הבחירה להלביש את ג'רל מרטין למשחק, אך גם הם מודים שלאור הכניסה הלא חלקה של סולימן בריימו לרוטציה, היה קשה להשאיר את מרטין מחוץ לחמשת הזרים.

"ההחטאות ל-3 היו משמעותיות אבל אני מרגיש שהפסדנו בריבאונד, לא הצלחנו להשיג עצירות. ברור שאנחנו יכולים לקלוע יותר טוב מבחוץ, הגנתית יכולנו לעשות עבודה יותר טובה", ניסה קולסון להסביר מה לא עבד אמש, ", לא הצלחנו להיכנס להתקפה שלנו. זה קורה, זה נקודת למידה גדולה בלכולנו, במיוחד בשבילי, להישאר במוטיבציה ורעב כדי להיות שחקן טוב יותר, אני חושב שכולנו צריכים ללמוד מזה. נצטרך לגדול מזה כקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully