וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגיל 37: פרננדו יורנטה הודיע על פרישה מכדורגל

החלוץ הבאסקי שזכה במונדיאל וביורו עם הנבחרת הספרדית תלה את הנעליים: "לא אחזור למגרשים, אמשיך לשחק בפאדל בשעות הפנאי"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 15.2/ספורט1

פרננדו יורנטה הודיע היום (חמישי) באופן רשמי על פרישתו מכדורגל מקצועני. החלוץ הספרדי בן ה-37 בחר לא להכריז על זאת במסיבת עיתונאים או פוסט ברשתות החברתיות, נכון לעת עתה, אלא בראיון שלו בטלוויזיה הספרדית בה אמר: "לא אחזור למגרשים. כעת הכל פנוי בפניי בחיים. אני אמשיך להישאר בכושר ולשחק בפאדל בשעות הפנאי".

יורנטה הבאסקי גדל באקדמיה של אתלטיק בילבאו ומלבד השאלה קצרה בבאסקוניה, שיחק במשך תשע שנים במדי הקבוצה הבוגרת עד שעבר ליובנטוס ב-2013. במדי הביאנקונרי זכה בשלוש אליפויות איטליה רצופות, גביע ושני גביעי סופר קאפ, כולל העפלה לגמר ליגת האלופות בו הפסיד עם הגברת הזקנה לברצלונה ב-2015. לאחר מכן עבר לסביליה, במדיה זכה בליגה האירופית, ובהמשך עבר לסוונזי מהפרמיירליג ואז לטוטנהאם, במדיה זכור במיוחד על השער שהעלה את התרנגולים לחצי גמר ליגת האלופות על חשבון מנצ'סטר סיטי.


עכשיו אני: הפריחה המחודשת של מרכוס רשפורד במנצ'סטר יונייטד
ירושלים, כשלים סביב לה
ניימאר השתתף בטורניר פוקר, בברזיל קטלו: "הוא טוב בעיקר בטיקטוק"

מאוריסיו פוצ'טינו מאמן טוטנהאם עם פרננדו יורנטה. רויטרס
באחד המשחקים הגדולים בקריירה. יורנטה ופוצ'טינו/רויטרס

אחרי הקדנציה באנגליה, החלוץ הצטרף לנאפולי, שם זכה בגביע האיטלקי, ולאחר מכן עבר לאודינזה וסיים את הקריירה באייבר הספרדית. בקיץ האחרון סיים את חוזהו בספרד ולא מצא קבוצה חדשה, וכעת הודיע על פרישתו.

הספרדי הגבוה רשם במדי הנבחרת הלאומית 24 הופעות, בהן תרם שמונה שערים וזכה במונדיאל 2010 ויורו 2012. בקריירת המועדונים תרם 185 שערים ובישל 61 ב-628 הופעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully