וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א עשתה היסטוריה, גלילי: "עם הקבוצה הזו הכול אפשרי"

עודכן לאחרונה: 16.2.2023 / 17:13

קבוצת הכדורעף של הצהובים חגגה את ההעפלה לגמר גביע האתגר האירופי, היו"ר שיטרוק: "גאווה גדולה. עשינו הישג היסטורי משמעותי בספורט הישראלי". גלילי המאמן: "זה סוג של חלום שהתממש". היריבה בגמר: אולימפיאקוס

תקציר: מכבי תל אביב מעפילה לגמר גביע האתגר בכדורעף/ספורט1

קבוצת הכדורעף של מכבי תל אביב עשתה היסטוריה אמש (רביעי) והפכה לקבוצה הישראלית הראשונה שמעפילה לגמר אירופי. הקבוצה של גל גלילי ניצחה בשבוע שעבר 1:3 בהדר יוסף את פונטה בסטארדו הפורטוגלית, ובגומלין חצי גמר גביע האתגר ידעו לשרוד מסע מפרך של כמעט 24 שעות ושלוש טיסות בדרך לפראיה דה ויטוריה שנמצאת באיים האזוריים, לקחו שתי מערכות והבטיחו את המקום בגמר של המפעל השלישי בחשיבותו ביבשת, עוד לפני סיומו הרשמי של המשחק. הפורטוגלים ניצחו בסיום 2:3, אך זה לא מנע את ההישג האדיר של הצהובים.

היריבה בגמר תהיה אולימפיאקוס, שגברה בחצי הגמר על יריבתה העירונית פנאתינייקוס בדרבי יווני. על פי התכנית שנקבעה ע"י ההתאחדות האירופאית משחקי הגמר מתוכננים ל-8 וה-15 במרץ, המשחק הראשון בתל אביב והגומלין באתונה, כאשר בימים הקרובים יקבעו המועדים סופית.

שחקני מכבי תל אביב כדורעף. רינת ורדי, אתר רשמי
הישג ענק. שחקני מכבי תל אביב חוגגים/אתר רשמי, רינת ורדי

דורון שיטרוק יו"ר אגודת מכבי תל אביב אמר הלילה מפורטוגל בהתרגשות רבה: "איזו גאווה גדולה. עשינו הערב הישג היסטורי משמעותי ביותר בספורט הישראלי בכלל ובכדורעף בפרט כשעלינו לגמר גביע האתגר. מכבי יעדים תל אביב היא הקבוצה הראשונה אי פעם  שהגיעה למעמד כה גבוה. הלילה אנו מתחילים את ההכנות למשחק הגמר הטומן בחובו אתגר כלכלי ולוגיסטי מורכב ביותר בעלויות כספיות גבוהות מאוד. אני קורא לכל הגופים והמוסדות הרלוונטיים לחבור יחד ולסייע בידנו להפוך את משחק הגמר לאירוע ספורט חגיגי, ברמה הגבוהה ביותר  שיזכר לשנים רבות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
גל גלילי מאמן מכבי תל אביב כדורעף/מכבי תל אביב בכדורעף

המאמן גל גלילי: "זה מדהים, בתחילת העונה עשינו תוכניות וזה היה סוג של חלום אבל לא בתוכניות הממשיות. אנחנו מאושרים פה. היה משחק מאוד קשה, במקום קשה. הצלחנו לאט לאט להיכנס ולגרד נקודה נקודה. החבר'ה הראו אופי היום פעם נוספות וחושבים כבר על הגמר למרות שבדרך יש לנו גביע בשבוע הבא. כל הכבוד לכולם".

לגבי הגמר: "רוצים לנסות לנצח כל מי שיבוא. ברור לי שתהיה לנו יריבה מאוד חזקה בגמר ונהיה אנדרדוג, אבל עם הקבוצה הזו הכול אפשרי".

אשר קסו, יו"ר איגוד הכדורעף: "ברכות למכבי תל אביב על ההישג הנפלא וחסר התקדים עם העלייה לגמר גביע האתגר האירופי. הלב מתרחב ותחושת הגאווה ממלאת אותנו לאחר המשחק ההירואי שהפגינה מכבי תל אביב אתמול. מועדון מכבי תל אביב הוכיח אתמול שיש פירות להשקעה לכח הרצון ולמוטיבציה להצלחה של כל מי שקשור למועדון. אני משוכנע ובטוח שהמסע הזה ימשיך, כל הכבוד למאמן גל גלילי ולשחקנים גם על הניצחון אבל לא פחות מכך על הדרך ועל רוח הלחימה שהפגינו. אני, איגוד הכדורעף וכל עם ישראל גאים בכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully