וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בירושלים רוצים שיפור הגנתי, במכבי ת"א יודעים: המשחק בליגה לא אינדיקציה

15.2.2023 / 16:15

הקבוצות שמרו על הסגלים מחצאי הגמר, דז'יקיץ' מצפה ליכולת גבוהה הרבה יותר מרנדולף, קרינגטון וסמית' בגמר הגביע (ה', 20:45). הצהובים מאמינים למרות ההפסד הוא: עם בראון וקולסון זה יהיה אחרת

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 15.2/ספורט1

גמר גביע המדינה בכדורסל 2023 יפגיש מחר (חמישי, 20:45) את הפועל ירושלים עם מכבי תל אביב בארנה בעיר הבירה. זו הפעם ה-12 בכל הזמנים ששתי הקבוצות נפגשות במעמד הגמר, כשהמאזן עומד על 3:8 לטובת הצהובים, שינסו לזכות בגביע ה-46 שלהם בהופעה ה-52 בגמר, בעוד האדומים יחפשו גביע שביעי בהופעה 15 במעמד השיא של המפעל. השופטים יהיו ספי שמש, ארז גוריון ואדר פאר.

לקראת המשחק קראו באיגוד הכדורסל ובחברת "אריאל" המנהלת את הארנה להגיע למשחק באמצעות תחבורה ציבורית, כשרכבת ישראל תפעיל רכבת מיוחדת בסיום המשחק בשיטת "מלא וסע" אל תחנות נתב"ג, תל אביב והרצליה. מומלץ שלא להגיע ברכבים פרטיים לקרבת מתחם האולם שייחסם, ולהחנות בחניון הגן הטכנולוגי או בחניון גן החיות התנ"כי ממנו ייצאו שאטלים לאולם.

שחקני הפועל ירושלים ליוואי רנדולף, ספידי סמית'. לירון מולדובן
הפועל ירושלים בונה עליהם. רנדולף וסמית'/לירון מולדובן

בהפועל ירושלים קיימת התרגשות גדולה מאוד לקראת המשחק, שיכול להחזיר את הגביע אל ארון התארים של הקבוצה מהבירה אחרי שלוש שנים. למרות שנכון לשעות הצהריים ביום שלפני המשחק עדיין לא נמכרו כל הכרטיסים לאוהדי הפועל ירושלים, ההערכות הן שכולם יאזלו והאוהדים האדומים אף יצליחו למצוא כרטיסים נוספים, ויהיו מעל 5,000 מחר בארנה.

בצד המקצועי דרש המאמן אלכסנדר דז'יקיץ' משחקניו שינוי משמעותי בכל הנוגע לרמה ההגנתית והארנגטית. בירושלים יודעים שאם שחקני המפתח של הקבוצה, ליוואי רנדולף, קאדין קרינגטון וספידי סמית', לא יציגו יכולת גבוהה בהרבה נגד הצהובים, הם יתקשו לצאת עם הגביע. שלושתם, יחד עם זאק הנקינס ומארקס מייריס, נרשמו לגמר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקן עירוני נס ציונה רז אדם מול שחקן מכבי תל אביב ווייד בולדווין. דני מרון
ינסה להתעלות אחרי המשחק הפושר שלו בחצי הגמר. בולדווין/דני מרון

גם מכבי תל אביב עדיין לא מכרה את כל הכרטיסים שהוקצו לה לקראת המשחק, אך גם במקרה שלה מעריכים שכל 4,500 הכרטיסים יימכרו עוד לפני יום המשחק. מכבי בחרה הפעם, שלא כהרגלה, לערוך את האימון המסכם בירושלים ולאחר מכן ייצאו השחקנים והצוות למלון בעיר, שם ישהו עד למשחק, כולל תדרוכי וידאו שיערכו לקראת ההתמודדות.

מבחינה מקצועית, במכבי תל אביב יודעים שהמפגש הראשון העונה עם ירושלים, בו ניצחו האדומים 75:80 במסגרת הליגה, הוא לא אינדיקציה למה שצפוי מחר, שכן במשחק ההוא שיחקו הצהובים ללא שניים מהשחקנים הטובים ביותר שלהם העונה - לורנזו בראון ובונזי קולסון. השניים הללו, יחד עם ווייד בולדווין, ג'וש ניבו וג'רל מרטין ששיחקו בחצי הגמר, יתלבשו גם מחר. בקבוצה נותנים הרבה מאוד כבוד לירושלים, ויודעים שיצטרכו להציג את היכולת הגבוהה ביותר שלהם כדי לצאת עם הגביע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully