וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארטטה על שערוריית ה-VAR: "אהיה מרוצה רק אם יחזירו לי את 2 הנקודות"

עודכן לאחרונה: 14.2.2023 / 23:24

רגע לפני סיטי, מאמן ארסנל קיבל את ההתנצלות על השגיאה שמנעה מהתותחנים ניצחון על ברנטפורד, אבל תקף את שופט המסך: "זו לא הייתה טעות אנוש, אלא מישהו שלא מבין את העבודה שלו" (רביעי, 21:30, ספורט1)

תקציר ה-1:1 של ארסנל מול ברנטפורד/ספורט1

מאמן ארסנל מיקל ארטטה לא מוכן להסתפק בהתנצלות של איגוד השופטים של הפרמיירליג על הטעות שאיפשרה את שער השוויון של איבן טוני במדי ברנטפורד נגד ארסנל בשבת. מאמן התותחנים אומנם קיבל את ההתנצלות, אבל אומר שהוא יהיה מרוצה רק אם לארסנל "יוחזרו שתי הנקודות".

כזכור, באנגליה נחשף ששופט ה-VAR לי מייסון שכח אפילו להשתמש בקווים הממוחשבים כדי לבחון אם היה נבדל בשער השוויון של ברנטפורד - מה שהיה פוסל את השער של טוני.

ארטטה לא ריחם על מייסון, וטען שהטעות שלו היא בגלל ש"לא להבין" את תפקידו, וזאת בניגוד ל"טעות אנוש" - שכך תיארו את השגיאה באיגוד.

שחקן ברנטפורד בנבדל לפני שער השוויון מול ארסנל, שופט ה-VAR שכח למתוח על המסך את הקו שבודק אם היה אופסייד. מתוך שידורי הטלוויזיה, צילום מסך
שחקן ברנטפורד בנבדל לפני שער השוויון מול ארסנל, שופט ה-VAR שכח למתוח על המסך את הקו שבודק אם היה אופסייד/צילום מסך, מתוך שידורי הטלוויזיה

זה היה סוף שבוע סיוטי לשופטי המסך בפרמיירליג, כשגם ברייטון זעמה בעקבות החלטה שנויה במחלוקת אחרי ששופט המסך סימן קו לא נכון כשבדק נבדל, ולא סימן את השחקן שהיה בקו הכי אחורי.

זה הוביל לכך שראש איגוד השופטים של הפרמיירליג הווארד ווב פנה לשני המועדונים והודה בטעויות ה"מהותיות" שנעשו ב-VAR. הוא גם זימן את כל השופטים למפגש חירום.

ארטטה דיבר לפני העימות הענק של ארסנל בצמרת הטבלה מול מנצ'סטר סיטי במקום השני (רביעי, 21:30, ספורט1), ואמר: "אנו מעריכים את ההתנצלות ואת ההסבר בו זמנית. זהו. אנחנו צריכים להמשיך הלאה. זה הפך את השחקנים, את הצוות ואת האוהדים שלנו לחזקים יותר, בניסיון לעבור את המשוכה הזו שהם הציבו בפנינו". אבל כשנשאל האם הוא מקבל את ההתנצלות, אמר מאמן ארסנל: "אני אהיה מרוצה רק אם יחזירו לי את שתי הנקודות, מה שלא יקרה".

עוד בוואלה!

הלחץ בארסנל עולה, ונגר: "בואו לא נפספס את ההזדמנות הזו"

לכתבה המלאה

ארטטה תקף את מייסון, שהושעה מה-VAR למשחקי סוף השבוע הבא. "סיימנו את המשחק מול ברנטפורד, לאחר שניתחנו אותו עם הסרטונים והתמונות, בכעס עצום ובאכזבה. קיבלנו הרבה תמיכה מהרבה עמיתים בענף. כי זו לא הייתה טעות אנוש. זה היה בגדול, גדול, גדול מישהו שלא מפנים ולא מבין את העבודה שלו. זה לא מקובל, מצטער. וזה עלה לארסנל שתי נקודות שלא יחזרו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully