וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה חוששת מרשפורד, אבל יודעת מי משחקניה יצטרך לעצור אותו

בספרד מדווחים שצ'אבי מתכוון להציב שמירה אישית על כוכב מנצ'סטר יונייטד, שחזר מהמונדיאל בכושר שיא (חמישי, 19:45, ספורט4)

שערי המחזור ה-23 בפרמיירליג/ספורט1

ליגת האלופות חוזרת הערב (שלישי) וההתרגשות בהחלט מורגשת, אבל גם הליגה האירופית ביום חמישי מתחדשת ומצפה לנו קרב אדיר בשלב 32 האחרונות כאשר בקאמפ נואו תארח ברצלונה את מנצ'סטר יונייטד (19:45, ספורט4).

ב"אס" נכתב שצ'אבי וצוותו מתכוננים היטב למפגש הראשון מבין השניים מול השדים האדומים ובהחלט בוחנים מספר דרכים שונות כדי להתמודד עם מרכוס רשפורד, הקיצוני הלוהט שמאז המונדיאל בקטאר נמצא בכושר שיא. רשפורד השבוע הוביל את מנצ'סטר יונייטד ל-0:2 בחוץ על לידס, כשכבש את שערו ה-13 ב-15 המשחקים בכל המסגרות במדי הקבוצה מאז החזרה מפגרת המונדיאל (וגם הוסיף ארבעה בישולים במשחקים אלו).

רונאלד אראוחו, ברצלונה. PAU BARRENA/AFP, GettyImages
המשימה הבאה שלו היא רשפורד. אראוחו/GettyImages, PAU BARRENA/AFP

ב"אס" נכתב שהכוונה של צ'אבי היא להציב על רשפורד שמירה צמודה, כמעט אישית, ומי שיהיה אמון על המשימה זהו רונלד אראוחו האורוגוואי. מכיוון שרשפורד שחקן מאוד ורסטילי שיכול לשחק גם באגף ימין ולא רק באגף שמאל או בעמדת החלוץ, במיוחד בהיעדרו של אנטוני הפצוע, אין משמעות הדבר שאראוחו עשוי למצוא את עצמו כמגן שמאלי במשחק הקרוב, אבל האורוגוואי בהחלט אמור ללוות את רשפורד על כר הדשא.

עיקר המטרה של צ'אבי היא למנוע מרשפורד לקבל את הכדור בשטחים מתים ולסכל כל ניסיון של האנגלי לדהור לרחבה עם הכדור ברגליו. ראפיניה, בהנחה שרשפורד אכן יוצב באגף שמאל, יצטרך לסייע לאראוחו על הקו ולשים עין גם על המגן השמאלי לוק שואו. אגב, עבור אראוחו, כך נכתב, זו משימה שהוא רגיל אליה בעיקר ממשחקי הקלאסיקו נגד ריאל מדריד ששם הוא מקבל את השמירה על ויניסיוס ג'וניור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully