וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מצאו נעליים של אטסו, אבל לא אותו. הקבוצה לא עוזרת"

סוכנו של הכדורגלן שלכוד תחת ההריסות בטורקיה עדכן: "מצאו את המיקום המדויק של חדרו ולפי הדימוי התרמי עד חמישה אנשים בחיים". על הטאיספור: "חבל שהם לא כאן, צריכים עוד משאבים"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 14.2/ספורט1

תשעה ימים עברו מאז רעידת האדמה שזעזעה את טורקיה, ובעיר הטאי שנפגעה קשות מהאסון עדיין לא הצליחו לאתר את הכדורגלן כריסטיאן אטסו. אחרי דיווחים סותרים בנוגע למצבו של הגנאי מהטאיספור המקומית, בימים האחרונים אישרו כי עדיין לא תמו החיפושים.

סוכנו של אטסו, נאנה סצ'רה, פרסם היום (שלישי) עדכון מהשטח ושלח מסר להטאיספור: "חלפו תשעה ימים מאז רעידת האדמה ועדיין לא איתרנו את כריסטיאן. אני נמצא במוקד האסון בהטאי עם משפחתו. אי אפשר לתאר את מה שקורה כאן, ליבנו נשבר על כל מי שהושפע".

"הצלחנו לאתר את המיקום המדויק של החדר של אטסו ומצאנו שני זוגות נעליים שלו. לפי הדימוי התרמי, עד חמישה אנשים במקום עדיין בחיים, אמרו לנו שרק דרך מראה, ריח או צליל אפשר לקבוע שהוא חי, וטרם הגעו לזה. אנחנו צריכים עוד משאבים בזירה, כולל מתורגמן. דברים זזים לאט, הרבה חילוצים מתעכבים ואנשים מאבדים את חייהם בגלל המחסור במשאבים לכל הצוותים".

לאחר מכן, הסוכן הפנה אצבע מאשימה לעבר הטאיספור בנוגע להתנהלותה: "חבל שהקבוצה לא נמצאת לצידנו כדי לעזור בחיפושים. ההשפעה והידע שלהם יכולה לסייע מאוד. אנחנו קוראים לנשיא המועדון ולראש עיריית הטאי לספק סיוע נוסף כדי לזרז את מאמצי החילוץ".

דבריו של הסוכן מצטרפים לביקורת שהשמיעה בת זוגו, שקראה להתנהלות של הטאיספור "מפתיעה, מבלבלת ודי אדישה". לטענתה, היא מתקשה להשיג מידע מהימן מגורמים רשמיים במועדון, כאשר ילדי השחקן התבשרו על כך שהוא לא חולץ באמצעות דיווח ברדיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully