וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיפושים אחר אטסו חודשו. בת זוגו תוקפת: התנהלות קבוצתו מבישה

חשש כבד לחייו של חלוץ הטאיספור שלכוד מתחת להריסות. סוכניו מסייעים בחיפושים, אבל הסיכויים נראים קלושים. משפחתו ביקרה: הקבוצה הטעתה אותנו, הילדים שמעו ברדיו את האמת

תיעוד חילוץ הילד בן ה-10 מהריסות רעידת האדמה בטורקיה. 10 בפברואר 2023/דובר צה"ל

חשש כבד לחייו של כריסטיאן אטסו. חלוץ הטאיספור עדיין לכוד מתחת להריסות בעקבות רעידת האדמה העוצמתית שפקדה את טורקיה, והבוקר (שבת) חודשו החיפושים אחריו מתחת להריסות של בניין רב קומות בו שהה לפני שקרס.

נציגיו של אטסו ומספר חברים קרובים של המנהל הספורטיבי טאנר סאבוט שאף הוא עדיין נעדר, הגיעו לסייע במאמצי החיפושים, אבל בטורקיה מבינים שככל שהימים נוקפים הסיכויים למצוא מי מהם בחיים, נראה קלוש.

בינתיים בני משפחתו המודאגים ממתינים לבשורות, אבל מקבלים מידע חלקי או שגוי. את הדיווחים השקריים לפיהם אטסו חולץ בחיים, אישרו גם בכירים בהטאיספור, ונטעו תקוות שווא בבת זוגו, מריה קלייר-רופיו. כשהתברר שהדיווחים לא מאומתים ושאטסו עדיין נעדר, הם אפילו לא מצאו את הזמן להודיע לה על כך.

"ההתנהלות של הטאיספור בכל הסיפור הזה מפתיעה, מבלבלת, ודי מבישה", אמר קלייר-קופיו ל-BBC. היא אף סיפרה שילדיו של אטסו התבשרו שהוא לא חולץ ולמעשה עדיין נמצא בין חיים למוות, באמצעות דיווח ברדיו. לטענתה, היא מתקשה להשיג מידע מהימן מגורמים רשמיים במועדון, אבל "ממשיכה להתפלל, ועדיין מאמינה שהוא בחיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully