וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולאנד אמור לפתוח מול ארסנל, פפ: "זו הקבוצה הטובה בליגה"

כוכב סיטי שנפצע מול וילה יהיה כשיר למשחק העונה (ד', 21:30, ספורט1). המנג'ר התנצל בפני סטיבן ג'רארד על העקיצה: "מתבייש בעצמי, אלה היו דברים מטומטמים להגיד"

מחזור 12הסתיים15/02/2023
ארסנל
  • סאקה (42, פנדל)
3:1
  • (24) בראונה
  • (72) גריליש
  • (82) האלאנד
מנצ'סטר סיטי
תקציר: מנצ'סטר סיטי - ארסנל 0:1 (גביע אנגלי)/ספורט1

ספק אם ניתן למצוא הגדרה מדויקת למונח "משחק העונה" מזו שמחכה לנו מחר (רביעי, 21:30, ספורט1), כשארסנל תארח את מנצ'סטר סיטי במשחק השלמה מהמחזור ה-12 בפרמיירליג. התותחנים מובילים בשלוש נקודות על האלופה המכהנת, עם משחק חסר, כשניצחון על פפ גווארדיולה ושחקניו יקרב אותם מאוד לאליפות ראשונה מאז 2003/04. מנגד, ניצחון של סיטי יקפיץ אותה לפסגה, ומשם - ספק אם החבורה הצעירה של מיקל ארטטה מסוגלת לחזור.

ארסנל מתייצב למשחק הכי גדול שלה העונה במומטום רע מאוד שכולל שלושה משחקים רצופים ללא ניצחון - הראשון הסתיים בהפסד 1:0 לסיטיזנס בגביע האנגלי, לאחר מכן הגיע הפסד 1:0 לאברטון, ובמחזור שעבר 1:1 מאכזב מול ברנטפורד. האלופה, מנגד, התאוששה מההפסד לטוטנהאם עם 1:3 חשוב על אסטון וילה, ובחמשת משחקיה האחרונים בכל המסגרות היא סופרת ארבעה ניצחונות. תוסיפו לכך שישה ניצחונות רצופים על ארסנל בכל המסגרות, וקיבלתם את הפייבוריטית מחר.

בוקאיו סאקה שחקן ארסנל לפני קווין דה בראונה שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
יהיה חם. סאקה מול דה בראונה/רויטרס

גבריאל ז'סוס אמנם הגביר קצב לאחרונה אך הוא עדיין לא יעמוד לרשות ארטטה, שיחסר גם את אמיל סמית' רואו וריס נלסון. המנג'ר מתלבט בין לאנדרו טרוסאר וגבריאל מרטינלי. מנגד, ג'ון סטונס ייעדר אצל פפ, בעוד ארלינג הולאנד, שנפצע מול אסטון וילה והוחלף במחצית, התאמן אמש עם חבריו ואמור לפתוח.

"נכון לרגע זה הם הקבוצה הטובה בפרמיירליג", פרגן פפ גווארדיולה. "הרגשנו את זה כבר לפני מספר שבועות. הם חדים. זה יהיה קרב גדול ונצטרך להיות מוכנים. מצב הרוח פה טוב". במסיבת העיתונאים, דאג המנג'ר להתנצל בפני סטיבן ג'רארד, על העקיצה ששלח לעברו בשבוע שעבר, זכר לאותה החלקה בלתי נשכחת שסייעה לסיטי לזכות באליפות ב-2014: "אני רוצה להתנצל בפני על הדברים המטומטמים שאמרתי. הוא יודע שאני מעריץ אותו, את הקריירה שלו ואת כל מה שעשה עבור המדינה בה אני חי ועובד. אני מתבייש בעצמי, כי זה לא הגיע לו. התנצלתי בפניו גם אישית".

"זה כנראה יהיה אחד המשחקים הכי קשים שהיו לנו בשנים האחרונות", אמר אילקאי גונדואן. "ארסנל קבוצה חזקה מאוד שמשחקת בסגנון דומה לשלנו, עם מנג'ר נהדר וקבוצה נהדרת".

עוד בוואלה!

הלחץ בארסנל עולה, ונגר: "בואו לא נפספס את ההזדמנות הזו"

לכתבה המלאה
חלוץ מנצ'סטר סיטי ארלינג הולאנד מול בלם ארסנל גבריאל. Michael Steele, GettyImages
צפוי לפתוח. הולאנד מול גבריאל/GettyImages, Michael Steele

שחקן העבר ופרשן "סקיי ספורט" גארי נוויל התייחס למפגש המסקרן ואמר: "ארסנל היתה הקבוצה הטובה ביותר עד כה, אבל היא פגיעה. היא יכולה להיות מאוד פגיעה, אבל אם היא תהיה בשיאה היא תנצח, כי סיטי עדיין רחוקה משיאה. מצד שני, אם ארסנל תעלה ללא אומץ, סיטי תלך על זה. זה משחק מאוד מעניין, אבל צריך לזכור שהעונה עוד ארוכה".

הרכבי הקבוצות

במחזור הבא, ביום שבת הקרוב, תתארח ארסנל אצל אסטון וילה. סיטי תתארח אצל נוטינגהאם פורסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully