וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מודה: "עם בראון זה עולם אחר", ניבו: "התגעגעתי אליו"

14.2.2023 / 8:10

הצהובים מתמוגגים מהכוכב שחזר לפעילות והצטיין בחצי גמר הגביע. הסנטר: "הרבה יותר קל לי איתו". כ-3,000 אוהדים יגיעו לגמר

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 13.2/ספורט1

מכבי תל אביב העפילה אמש (שני) לגמר גביע המדינה 2023 בזכות ניצחון 73:85 על עירוני נס ציונה בחצי הגמר שנערך בירושלים. הקבוצה של עודד קטש תעלה ביום חמישי לגמר הגביע ה-52 בהיסטוריה שלה בהיסטוריה, שם היא תפגוש את הפועל ירושלים.

הצהובים ציינו קאמבק חיובי של לורנזו בראון, ששב לפעילות אחרי שלושה שבועות. הרכז המוביל של הקבוצה סיים את המשחק עם 19 נקודות, 9 אסיסטים ו-6 ריבאונדים, כשהוא מזין את חבריו בצורה מושלמת, בעיקר את ג'וש ניבו שהיה המצטיין במשחק עם 16 נקודות, 11 ריבאונדים ו-3 חסימות. "זה עולם אחר עם לורנזו", הודו במכבי, "המשחק שלנו משתנה לחלוטין, דברים משתנים על המגרש לעומת המשחקים שהוא לא משחק".

ניבו אמר: "זה היה משחק קשה, שתי הקבוצו התחרו חזק, התחלנו קצת שטוח, בגלל זה התחלנו חלש. אני שמח שידענו לנצח את המשחק. כשלורנזו על המגרש, הרבה יותר קל לי. התגעגעתי אליו ואני שמח שהוא חזר לשחק".

שחקן מכבי תל אביב לורנזו בראון מול שחקן עירוני נס ציונה רוני הארל. דני מרון
חזר להוביל. בראון/דני מרון

במכבי הודו אחרי המשחק שלמרות הניצחון, היכולת שהציגו אמש לא צפויה להספיק במשחק הגמר ביום חמישי והם יהיו חייבים להיראות טוב בהרבה. "נס ציונה קבוצה קצרה, אין ספק שזה עזר לנו. היו לנו 20-25 דקות טובות יותר, אבל בגמר לא נוכל לפתוח כמו שפתחנו היום", אמרו בקבוצה.

בקבוצה צפויים להשאיר את חמשת הזרים שנרשמו למשחק אמש, כשדארן היליארד, ג'יילן אדאמס וסולימן בריימו לא אמורים לשחק גם בגמר.

עוד בוואלה!

קטש: "שמח על התוצאה, פחות על הדרך". בראון: "צריך להשתפר"

לכתבה המלאה

כ-1,000 צהובים הגיעו אמש לארנה לדחוף את הקבוצה למרות השעה המוקדמת והסיטואציה הלא פשוטה להגיע לירושלים ביום של הפגנה המונית. בקבוצה העריכו כי במשחק הגמר יהיו לפחות 3,000 אוהדים שלהם במעמד הגמר.

דיוויד סולומון, אחד מבעלי הקבוצה, הגיע למשחק אמש בארנה וצפוי להיות גם במשחק הגמר. סולומון, המתגורר בארצות הברית, ממעט להגיע לישראל בשנים האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully