וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "שמח על התוצאה, פחות על הדרך". בראון: "צריך להשתפר"

עודכן לאחרונה: 13.2.2023 / 20:34

מאמן מכבי תל אביב אחרי ההעפלה לגמר: "לורנזו ובולדווין התגעגעו אחד לשני". הכוכב: "יש עלי אחריות להוביל, אבל כולנו ביחד"

למשך לא מעט רגעים הערב (שני) בארנה, נדמה היה שמכבי תל אביב מסתבכת במסגרת חצי גמר גביע המדינה. הצהובים מצאו עצמם בפיגור דו-ספרתי מהיר מול עירוני נס ציונה, אולם בנקודה הזאת נכנס לורנזו בראון לעניינים. הרכז ששב לסגל של עודד קטש בדיוק בזמן סיפק תצוגת תכלית אופיינית (19 נקודות, 9 אסיסטים ו-6 ריבאונדים), הפך פיגור דו-ספרתי ליתרון דו-ספרתי, והצעיד את מכבי תל אביב לגמר אחרי שנת היעדרות, עם 73:85.

"אני מרגיש טוב לחזור לקצב, לשחק עם החברים ולנצח", אמר בראון בסיום. "האם אני הפרנצ'ייז פלייר אחרי הארכת החוזה? יש עליי אחריות להוביל אבל אני לא מסתכל על זה ככה, זה כולנו ביחד, צריכים להתקדם ולהשתפר".

שחקן מכבי תל אביב לורנזו בראון. דני מרון
חזר בדיוק בזמן. בראון/דני מרון

עודד קטש הוסיף: "במשחק כזה אני שמח מאוד על התוצאה, על הדרך קצת פחות. זה לא תמיד היה הכי יפה בהרבה דקות, חצי הראשון מפוזר שלנו התקפית. דיברנו על זה בחצי, השתמשנו ביתרונות שלנו, הנתון המשמעותי היה בריבאונד. אנחנו נרצה ונצטרך לשחק יותר טוב בגמר, עשינו את העבודה, היה אפשר להרגיש בתחילת המשחק שלורנזו ו-ווייד התגעגעו לשחק אחד עם השני, אבל הם היו צריכים להתרגל לזה, הקבוצה הייתה צריכה להתרגל לחזרה שלו. הרבע השלישי היה יותר טוב. זה לא היה הכי יפה שלנו, אבל אחרי פתיחה פחות טובה השתלטנו על המשחק, שמרנו יותר טוב, שלטנו בזה".

על חזרתו של בראון, שהעפיל היטב את ג'וש ניבו, אמר המאמן: "מאוד יכול להיות וזו לא פעם ראשונה שיש התאמה בין רכזים וגבוהים, ווייד ולורנזו הם לא אותו שחקן. אולי אחד יודע יותר להפעיל את הגבוהים, ג'וש עשה משחק מצוין ללא קשר. הוא שמר על הטבעת, היה דומיננטי בשני הצדדים, גמר עם 11 ריבאונדים. אני מאוד שמח על החזרה של לורנזו, לקח לו כמה דקות, אחרי הרבע הראשון הוא היה יותר טוב, שמח שהוא מרגיש טוב יחסית, צריך לתת קרדיט לרגב ולצוות הרפואי ששחקן שחוזר מהיעדרות כזאת יכול לשחק כמות כזאת של דקות ולא מרגישים שהוא היה פצוע. רפי מנקו עם תרומה יוצאת דופן".

מאמן מכבי תל אביב עודד קטש. דני מרון
מרוצה בעיקר מהתוצאה. קטש/דני מרון

בצד המפסיד, סיכם אלעד חסין: "התחלנו את המשחק טוב, רבע וחצי היה בתוכנית המשחק שלנו, הבעיה עם מכבי תל אביב זה שבדקות הפחות טובות שלך הם מענישים אותך. מכבי הענישו אותנו, נגד מכבי תל אביב אתה לא יכול להיות ב-50-70 אחוז, אלא קרוב למושלם. לא חושב שהייתה בעיה של אנרגיות, מכבי תל אביב היא קבוצה טובה מאוד ואיכותית, יש לה שני גארדים מהטופ 10 או טופ 5 של אירופה, כן ניסינו, אבל הכדורים לא נכנסים. היו החלטות שיכלו להיות קריטיות, יכולנו לשים עליהם את הלחץ. נגד מכבי תל אביב צריך לדעת לשחק משחק כזה בחצי גמר, הניסיון שיחק תפקיד גם כן".

ג'רום מיינסי הוסיף: "ניסינו ללכת לפי תוכנית המשחק, הם קבוצה נהדרת, היינו צריכים להאט אותם, לשלוט בריבאונד ולהגיע לקו העונשין. עשינו את זה, נתנו את הכל, אבל היינו קצרים כדי לנצח.
אני מודה לקהל שלנו שהגיע לכאן, הקהילה שלנו תומכת בהם והם הכי טובים. אני מצפה לתמיכה שלהם כל העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully