וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לליגת האלופות: ריאל סוסיאדד ניצחה 2:3 את אספניול

קובו הפציץ, סורלות המשיך בכושר ההבקעה המרשים מאז הפגרה וקאבררה עזר עם שער עצמי עבור המדורגת שלישית. המפסידה צימקה לקראת הסיום וקרובה לקו האדום

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 13.2/ספורט1

ריאל סוסיאדד הייתה בשלב הבתים של ליגת האלופות לראשונה ב-2003/04, חזרה ב-2013/14 ובקצב הזה תהיה שם בפעם השלישית בעונת 2023/24. אחרי תיקו מול ריאל מדריד והפסד מפתיע לוויאדוליד בבית, הערב (שני) גברו הבאסקים 2:3 בחוץ על אספניול וצימקו את הפער מריאל השנייה לשלוש נקודות בלבד, כשיתרונם במקום השלישי על פני בטיס החמישית עומד שוב על שמונה נקודות.

אספניול לא הפסידה בבית ב-2023, אבל בהיעדרו של מלך השערים חוסלו הסיכויים מראש לא נטו לטובתה. טאקפוסה קובו היפני הפציץ בחצי יעף אל הרשת בדקה ה-23 את הראשון של ריאל סוסיאדד, אלכסנדר סורלות הנורבגי חגג בדקה ה-51 את התשיעי שלו בליגה (והחמישי מאז פגרת המונדיאל) אחרי הכנה של מיקל אויארסבאל ואחרי עוד 12 דקות הגיע שער עצמי של לאנדרו קאבררה, שהסיט בראש לשערו את ההרמה של קובו.

הקפטן סרג'י דארדר צימק בדקה ה-74 והמגן בריאן אוליבן נתן תקווה עם שער הבכורה שלו במדי אספניול שלוש דקות לסיום, אבל המארחת לא השלימה את הקאמבק ונותרה נקודה מעל ולנסיה והקו האדום, כשקאבררה גם הורחק בתוספת הזמן.

טאקפוסה קובו שחקן ריאל סוסיאדד חוגג שער. Alex Caparros, GettyImages
יופי של שער. טאקפוסה קובו/GettyImages, Alex Caparros

המחזור ה-21 בליגה הספרדית יושלם ביום רביעי, עם חזרתה של ריאל מדריד שתארח את נועלת הטבלה אלצ'ה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully