וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דז'יקיץ': "שיחקנו באופן ילדותי". יעקב הודה: "לא ציפיתי לזה"

עודכן לאחרונה: 13.2.2023 / 23:31

הניצחון הדרמטי לא הרגיע את מאמן ירושלים: "ממש לא יספיק בגמר". על ילד הפלא: "אל תקראו לו צעיר, הוא ערום במקלחת עם קבוצה של מבוגרים". דרוקר: "ברור שהשופטים השפיעו"

דרמה גדולה נרשמה הערב (שני) בחצי גמר גביע המדינה השני בארנה. בסופו של דבר, הצליחה הפועל ירושלים למחוק פיגור דו-ספרתי כדי לנצח את הפועל חיפה 73:77. זאק הנקינס הצטיין, אך הגיבור הבלתי צפוי היה נועם יעקב בן ה-18, שקיבל קרדיט רב מאלכסנדר דז'יקיץ' במאני טיים, והשיב עם שורה של מהלכים גדולים בסיום.

"היינו בפיגור כי לא היינו מרוכזים, לא היתה אנרגיה, אני לא יודע למה ציפינו", אמר דז'יקיץ'. "בסיום התעוררנו וניצחנו, אבל לא שיחקנו טוב. שיחקנו באופן ילדותי, כל כדור של 50-50 הלך אליהם. אני לא מרוצה, זה בשום אופן לא יספיק מול מכבי תל אביב".

שחקני הפועל ירושלים. לירון מולדובן
זה היה קשה, אבל הם בגמר. שחקני הפועל ירושלים/לירון מולדובן

במסיבת העיתונאים הוסיף המאמן: "ברכות לחיפה, הם שיחקו טוב, אתמול במסיבת העיתונאים אמרתי שהתוצאות שלהם לאחרונה לא נחשבות במשחק כזה, כי זה משחק של עונה, וככה הם משחקים. אם הם היו מנצחים אותנו לא הייתי אומר שלא הגיע להם. לא אהבתי את האינטנסיביות והפוקוס, האנרגיה, הביצוע, אני אזכור הרבה דברים כי זו העבודה שלי, להזכיר להם מה הדרך הנכונה לשחק. אין הרבה דברים שאקח לגמר. זה לא מספיק טוב למשחק נגד מכבי, זה היה בקושי מספיק טוב לחיפה, עם כל הכבוד לחיפה. אם יש להם רוטציה גדולה יותר זה יכל להיגמר אחרת".

על הקרדיט שנתן לנועם יעקב אמר: "אל תקראו לו צעיר. הוא בחדר ההלבשה עם קבוצה של מבוגרים, הוא ערום במקלחת, זה שהוא בן 18 או 28 זה לא משנה על המגרש. עם כל הכבוד לשחקנים שלי, ספידי, קורנליוס, ליוואי, זאק, קאדין, כולם היו צריכים להיות טובים יותר. תמיד יש לי שני ג'וקרים, שחקנים שאני יכול לסמוך עליהם, הילד בן 18 ואיתי שגב, וזה עבד. זאת לא הייתה התוכנית, זה שילוב של כמה דברים".

יעקב הצטנע ואמר: "לא ציפיתי לזה, אבל עכשיו מתרכזים בגמר. צריך להתכונן לחמישי, זה ה-המשחק".

שחקני הפועל ירושלים עם נועם יעקב. לירון מולדובן
"לא ציפיתי לזה". נועם יעקב עם החברים/לירון מולדובן

מנגד, סיכם שרון דרוקר ואמר: "שלטנו במשחק, עשינו מה שרצינו, אבל בסוף נגמרנו. כאן שריקה, לא שריקה, אבל זה כבר היסטוריה, זה לא משנה. אני תמיד דגלתי בלא לדבר על השופטים, הכי קל להשתלח. ברור שהם השפיעו, כל שריקה קובעת, כל שריקה חשובה, אבל אם אתבכיין על השופטים אז לא נוכל להשתפר. היה לנו צ'אנס לעשות את זה, היתה פה רוח של לוחמים, כל אחד השאיר את המקסימום ולזה אני מצפה מהשחקנים שלי. היינו יכולים לעשות היסטוריה".

במסיבת העיתונאים הוסיף המאמן המפסיד: "צריך עוד לעכל. נגמרו לנו השחקנים בגלל העבירות. כל מי שהיה פה השאיר את המקסימום על המגרש, הראינו שלהם יש תקציב והרבה זרים ולנו יש רוח, לצערנו זה לא הספיק כדי לעלות לגמר. מקווה שהשופטים רואים ואנחנו נראה, דווקא ברגע קשה כזה בשבילנו ובשבילי, אני צריך להישאר כמו שאני ולא להשתלח. אני מכבד את השופטים, גם אם יש לי טענות הם יודעים להרגיע אותי. בכמה מהשריקות יצאתי מהכלים. נועם יעקב היה יוצא מן הכלל, אין הרבה מה להגיד. עשה כל מה שצריך, אם הייתי המאמן שלו הייתי מחבק אותו, הוא אחלה שחקן".

מאמן הפועל חיפה שרון דרוקר. לירון מולדובן
יצא מהכלים. דרוקר/לירון מולדובן

אנתוני היקי, שסיפק 22 נקודות שלא הספיקו, הוסיף: "במהלכים האחרונים לא לקחנו ריבאונדים, נכנסנו לבעיות עבירות, לא הצלחנו לקחת את הריבאונדים וזה עלה לנו במשחק. אני מנסה לא לדבר על השופטים, כשחקנים אנחנו מנסים לשלוט במה שאנחנו יכולים, הייתה לנו את ההזדמנות ולא ניצלנו אותה, צריכים לנצל הזדמנויות כשיש לך אותן. נועם יעקב הוביל את ירושלים הערב, צריך לתת לו את הקרדיט על המשחק הזה. היו הרבה דברים שעברו לי בראש בהתקפה האחרונה, אני בוטח בחברים שלי לקבוצה, וויל היה פנוי, הייתה לו הזדמנות נהדרת, אני מאמין בזה, זאת הייתה זריקה נהדרת, חבל שהוא לא קלע, אני אחיה עם זה. לא יודע אם הייתי קולע את הזריקה האחרונה. הלכתי עם תחושת הבטן שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully