וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רודרי: "זו ההזדמנות האחרונה שלנו לסגור את הפער מארסנל"

מנצ'סטר סיטי הרשימה ב-1:3 על אסטון וילה והקשר הצהיר לקראת יום רביעי: "נגיע לשם כדי להראות מי אנחנו". פפ גווארדיולה: "שחקנים שינו גישה בשבוע האחרון"

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר סיטי 1:3 על אסטון וילה/ספורט1

הליגה האנגלית נפתחה מחדש. ארסנל הייתה נראית כמי שנמצאת בדרכה הבטוחה לאליפות ראשונה שלה מאז 2004, אבל בעוד יומיים (רביעי, 21:30, ספורט1) היא תארח את מנצ'סטר סיטי למשחק השלמה מהסיבוב הראשון בפרמיירליג ואם תיכנע לאלופה המכהנת, תאבד את הפסגה.

בשבת מעדה ארסנל נגד ברנטפורד, במשחק בו שופטי המסך אישרו שער לא חוקי שעלה לתותחנים בשתי נקודות יקרות, ובניגוד לשבוע שעבר שבו הפסידה לטוטנהאם, הפעם מנצ'סטר סיטי לא נתנה להזדמנות להיצמד לארסנל לברוח לה מהידיים ועשתה את המוטל עליה עם 1:3 קליל על אסטון וילה. עם זאת, ארלינג הולאנד נפגע ברגלו ופפ גווארדיולה הביע דאגה, גם אם קלה, בכל הנוגע לכשירות הנורבגי למשחק בלונדון.

ארלינג הולאנד, חלוץ מנצ'סטר סיטי. רויטרס
יש סיבה לחשוש? ארלינג הולאנד/רויטרס

"בעטו לארלינג ברגל ואנחנו נצטרך לעקוב אחר מצבו בימים הקרובים", הודה גווארדיולה בסיום, "במחצית דיברתי עם הצוות הרפואי ואמרתי להם שאולי לא ניקח סיכון ביתרון 0:3, לכן הוא יצא - הייתי משאיר אותו אם היה משחק צמוד יותר. אני לא חושב שהוא נפצע, אבל נצטרך לבדוק אותו ולראות, בתקווה שיהיה כשיר ליום רביעי. אם יש פגיעה ברגל, אז לא נסכן אותו והוא לא ישחק נגד ארסנל".

אתמול הולאנד לא הבקיע משחק שלישי ברציפות בליגה, דבר שקרה לו לראשונה מאז הגיע לפרמיירליג, אבל ב-45 הדקות שלו על כר הדשא הוא כן הספיק לבשל. הוא גם יכול היה להבקיע מנקודת הפנדל, אבל על אף היותו הבועט הקבוע מ-11 מטר, הפעם במפתיע ריאד מחרז היה מי שבעט וכבש. כשנשאל גווארדיולה מדוע הולאנד לא בעט, אמר שהוא רצה שארלינג יבעט: "אני אוהב ששחקנים אחרים רוצים לבעוט, אבל עבורי הבועט שלנו זה ארלינג".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
קייל ווקר, מגן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
"הרבה שחקנים עשו שינוי"/רויטרס

בעוד הולאנד הסתפק בבישול כאמור, מי שזכה לשבחים על 90 הדקות שרשם היה קייל ווקר. גם לכך גווארדיולה התייחס בסיום, כשדיבר על שינוי הגישה בקרב השחקנים - אם לפני חודש ווקר, ז'ואאו קאנסלו שכבר הושאל לבאיירן מינכן וכוכבים אחרים סופסלו והמנג'ר הביע דאגה בעקבות גישתם וטען שכך מנצ'סטר סיטי מחוץ למאבק האליפות, כעת אמר: "בשבוע האחרון, אולי עשרת הימים האחרונים, השחקנים נראים ומתנהגים אחרת באימונים. קייל חזר, לא רק ביכולת שהוא מציג על הדשא, אלא בדרך שלו. לא רק קייל, הרבה שחקנים עשו שינוי".

רודרי, ממצטייני המשחק אתמול, הוסיף לדברי מאמנו: "יש לנו ביום רביעי הזדמנות לעלות לפסגה ואנחנו נגיע לשם כדי להראות את האישיות והאופי שלנו, את הקבוצה שאנחנו. ארסנל משחקת מדהים, זה הולך להיות קרב רציני, מאבק רציני. זו ההזדמנות האחרונה שלנו לסגור את הפער מארסנל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully